אישיווק השבוע: אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל

אישיווק השבוע: אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל




• שם החברה: בייגל בייגל


• שנת הקמה: המותג נולד במאה התשע עשרה, בשנת 1880


• מספר עובדים: כ-150



פרופיל



בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה החברה המובילה בישראל בתחום החטיפים המלוחים האפויים – בייגלה, חטיפי קרקר, קרקרים ועוד.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"כמובילים בתחום הבייגלה ישמנו את השפה התקשורתית הייחודית שלנו של השימוש בדמויות מבייגלה על גבי האריזות והחלפת האריזות, שכללה פנייה לילדים וצעירים ברוחם באמצעות הדמויות בחזית. הכוונה שלנו היתה להדגיש את הפתרונות התזונתיים של העדפת הבייגלה על חטיפים אחרים בגב האריזה, באופן ייחודי ופורץ דרך באמצעות שימוש בדמויות האהובות – של האביר, הדרקון ועוד אשר מבדלות את אריזות המותג ממתחרים".



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')


"התשובה היא פרסום בטלוויזיה. כמותג מוביל שוק בתחום הבייגלה, אני לא יוכל לוותר על שימוש באמצעי רחב כמו הטלוויזיה, במיוחד כאשר השפה התקשורתית של המותג עשירה ומיוחדת, כפי שניתן לראות בסרטוני הפרסומת שלנו בשנים האחרונות".



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"כמענה לבקשות רבות מהשוק, הן מקמעונאים והן מצרכנים, עיצבנו את אריזת הקרקר האישית של 99 קלוריות כיחידת מכירה בודדת וכעת אנו משיקים בעיקר בערוץ האימפלס חדשנות בתחום המנה המדודה – אריזה עם ערכים מועדפים שניתן לרכוש בנפרד כאריזה אישית".



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"אני שמח לפרגן לאסם שמובילה את שוק החטיפים המלוחים ותומכת במותגים מובילים בשוק זה על המהלך של ביסלי דק – מהלך שמדגיש את הצורך במענה בפתרונות אפויים בעולם החטיפים המלוחים".


5. 30 שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "רלף קליין, המאמן האגדי של מכבי ת"א ונבחרת ישראל. רלף מבין המאמנים המקצועיים יותר שישראל ידעה ואני מעריך, מוקיר ונהנה מהתובנות המקוריות שלו, כאשר אני נתקל בבעיה מקצועית בניהול".


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "עליסה בארץ הפלאות. אני רואה בדיאלוג של עליסה כשביקשה הוראות לגבי דרך שצריך לבחור שיעור שיווקי מאלף".


• עיתון/ מגזין מועדף – "ניו יורק טיימס".


• דף הבית שלך באינטרנטYNET


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "אני מעדיף חומוסיות על בתי קפה".


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "לא נושא שחשוב בעיני".


• מהו ג'וב חלומותיך? "להיות ה"נני" של הבנות שלי".


• חופשה חלומית: "בבית".

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח