אישיווק השבוע: אילנה ליברמן לוי, מנהלת השיווק של קבוצת הייעוץ והניהול AVIV AMCG

· שם החברה: AVIV AMCG ייעוץ וניהול


· שנת הקמה: 1988


· מספר עובדים: 300



אילנה ליברמן לוי (32) היא מנהלת השיווק של קבוצת הייעוץ והניהול AVIV AMCG. עם ניסיון של 6 שנים בשיווק B2B , מובילה אילנה את פעילות השיווק של הקבוצה מול לקוחות בכל המגזרים במשק הישראלי.



קבוצת AVIV AMCG מובילה ארגונים בארבעה תחומים עיקריים: ייעוץ ניהולי, ניהול פרויקטים ומנהלות, תכנון וסביבה. בשנת 2017 נרכשה הקבוצה על-ידי מטריקס ומאז ממשיכה הקבוצה בתנופת הצמיחה ומרחיבה את היקף הפעילות.



· ספקי שיווק: הרבה מהעשייה השיווקית שלנו נעשית IN-HOUSE ע"י צוות השיווק. הצוות כולל רכזת שיווק ומעצבת גרפית. משרד יחסי ציבור: אולמדיה , מוצרי קד"מ: ליגד, סרטים ומדיה: טליה פימלס.



1. באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?


חלק לא מבוטל מפעילות השיווק B2B דורשת פגישות פנים מול פנים עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים. השנה החלטנו בחברה שאנחנו רוצים לפגוש מקבלי החלטות מהמגזר המוניציפלי. הצלחנו להביא 80 ראשי ערים ומנכ"לים של רשויות מקומיות לאירוע תוכן ממוקד שהוגדר כהצלחה.


2. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
אתגר שיווקי שמאפיין לדעתי כל השיווק B2B הוא פיתוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו בתהליכים אקוטיים שמתנהלים בארגון, אשר משפיעים על התפתחותם העסקית. אנחנו פועלים כל הזמן לייצר את תחושת הביטחון שהצוותים שלנו הם לא ספקים אלא שותפים אמיתיים לדרך, גם לאחר שהפרויקט הסתיים.



אתגר נוסף שמאוד רלוונטי בתחום העיסוק שלנו, הוא שפרויקטים רבים עליהם הקבוצה מתמודדת מושתתים על מכרזים. מדובר בניקוד קשיח שאין בו מרחב תמרון רחב. מכאן, עיקר הפעילות השיווקית היא לעבוד, ללא הפסק, על מיצוב החברה ולהוביל תפיסה אצל הלקוח שלמקצועיות הצוותים שלנו אין תחליף.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


אני מאמינה שמנהל שיווק צריך לדעת כמה שיותר על פעילויות שיווקיות שמתבצעות תחתיו, גם אם הן מתבצעות ע"י ספקים. ממליצה ללכת לקורסים וסדנאות ולהכיר את השיח בכל תחום. להצליח לדבר באותה שפה של ספק תקדם אתכם במקסום התוצאות.

טיפ נוסף וחשוב לא פחות הוא להכיר לעומק את הפעילות והמוצרים שלכם. תשאלו שאלות, תעמיקו בהבנת היכולות. זה ישפר את העשייה שלכם.




4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך


המיצוב החדש של בית ההשקעות מיטב דש. הם החליטו לזנוח את השיח על מדדים ותשואות שמאפיין בתי השקעות והתמקדו בניסיון. זיקוק המסר שיש מאחורי המותג מומחים מנוסים, שהם בסופו של דבר אנשים שמנהלים לכם הכסף הוא נכון ואני מתחברת אליו גם בעולמות העשייה שלי.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? המנהל שלי דניאל רוזנברג. בשנה שאנחנו עובדים ביחד קיבלתי ממנו המון תובנות על ניהול.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של מטריקס. בכל שיחה והתייעצות תימצא תשובה יצירתית.


· לימודים? תואר ראשון תקשורת וניהול


· עבודה ראשונה? עוזרת אישית במשרד עורכי דין


· תכונה חשובה למנהל שיווק? ראייה רוחבית, יצירתיות ו"פושריות"


· מקור ידע מקצועי שימושי? קבוצת מנהלי שיווק מצייצים. אין כמו חוכמת ההמונים.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארקפה


· ג'וב חלומות? בפרספקטיבה של השנים הקרובות, ג'וב החלומות שלי הוא בארגון הנוכחי. לקדם ולפתח את היקף הפעילות השיווקית של הקבוצה לתחומים חדשים לחלוטין שכוללים פעילות גלובלית. ומשם? נחפש את האתגר הבא.


· חופשה חלומית: ישיבה מול האח בריזורט מפנק בארץ מושלגת.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח