- שם החברה: ZEEK
- שנת הקמה:2013
- מספר עובדים: 17
איתי אראל, נשוי + 1, התחיל את דרכו כאנליסט/כלכלן ועשה אקזיט מהאקסל לעולם המרתק של פרסום ושיווק. לפני כשנה קפץ למים והקים עם 2 שותפים את zeek – אפליקציה למכירה וקנייה של זיכויים וכרטיסי מתנה
- היקף תקציב שיווק: מאות אלפי דולרים
- ספקי שיווק:חוליגנס , ers49 , עדי גרף יח"צ
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקנו את האפליקציה לפני החגים, בדיוק כשהבעיה שאנחנו מגיעים לפתור הכי רלוונטית. בראש השנה ובפסח מרבית העובדים השכירים מקבלים תלושי שי וכרטיסי מתנה, כאשר אנחנו יודעים מבדיקות קודמות שכ-30% מהם אינם ממומשים. ההשקה בדיוק בנקודת הזמן הזאת דיברה להרבה לקוחות חדשים והציבה את האפליקציה כרלוונטית, עכשווית וחשובה.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
יח"צ יח"צ ושת"פ
3. לקח מפעילות שיווקית למתחילים בעולם השיווק:
להבין מי הלקוחות שלך זאת לא סתם אמירה. ככול שתבין מהר יותר מי הלקוח שלך, כך תוכל למקד את הפעילות השיווקית לקהל הרלוונטי וגם תוכל לחסוך כסף.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
FEEX – החבר'ה האלה הצליחו לשבור תפיסה של שנים שאי אפשר לשנות את דמי הניהול שגובים מאיתנו ואפילו אני חסכתי דרכם אלפי שקלים עד כה
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? המנהלת שלי במחלקת השיווק של בנק הפועלים דנה רביד מנחם – להיות מנהל וחבר של העובדים זאת תכונה ייחודית
· עבודה ראשונה? אנליסט /כלכלן
· תכונה חשובה למנהל שיווק? סובלנות
· מקור ידע מקצועי שימושי? Mashable
· ברשתות החברתיות? Zohar Urian TechCrunch
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: לחמים
· ג'וב חלומות? אני נמצא בו
· חופשה חלומית: ניו זילנד