· שם החברה: רשת מלונות חוויה
· שנת הקמה: אוגוסט 2015
· מספר עובדים: 200
אלון וינטר, מלונאי 22 שנה, בוגר מנהל מלונאי בכיר של אוניברסיטת בן גוריון. עבד ברשת מלונות אורכידאה, חמת גדר, מנו ספנות ועכשיו ברשת חוויה.
· היקף תקציב שיווק: 800 אלף ₪ בשנה
· ספקי שיווק: וילדר יחסי ציבור- יחסי ציבור, פרסום פרטני לכל קמפיין בנפרד, חברת תבונה – דיגיטל.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? הגדרת המלונות בצורה שתתאים לכל סוגי הקהל במדינה- מלון חרדי לחלוטין, מלון בוטיק, מלון לחילונים ולכל פלח השוק – כולל לתיירים.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
דיגיטל- הפרסום הדיגיטלי והמדיה החברתית.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
הלקח הוא לא תמיד ללכת אחרי הזרם אלא ללכת אחרי העניין העכשווי.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
הקמפיין של איקאה בהשתתפותו של השחקן ווין נייט להשקת הקטלוג החדש, שחזר לדמות המיתולוגית שפרסמה אותו בכל העולם כדוור "ניומן" מסיינפלד.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? דויד פתאל
· עבודה ראשונה? חדרן
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות
· מקור ידע מקצועי שימושי? עיתוני תיירות ואינטרנט
· ברשתות החברתיות? פייסבוק
· לפגישות עסקיות? קפה גרג בכרמל חיפה
· ג'וב חלומותיך? להיות בעל בית של מלון
· חופשה חלומית: בורה בורה