אישיווק השבוע: אלון סקר, מנכ"ל משותף ואחראי על תחום השיווק בחברת פנדה מדיה

אישיווק השבוע: אלון סקר, מנכ"ל משותף ואחראי על תחום השיווק בחברת פנדה מדיה



• שם החברה: פנדה מדיה בע"מ


• שנת הקמה: 2005


• מספר עובדים: 10



פרופיל



תחום שילוט החוצות בישראל נמצא במגמת צמיחה והוא מקיף כ-22,000 שלטים הפזורים בכל רחבי הארץ הכוללים פוסטרים (תחנות אוטובוס), מכוונים, בילבורדים, שלטי קיר, שלטי ענק, פרסום על גבי אוטובוסים ומדיות נוספות כגון פרסום בתלת מימד. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ויפעת בקרת פרסומים עולה כי קטגוריה זו נמצאת בצמיחה. על פי הנתונים בשנת 2005 גלגל ענף זה כ-62 מיליון דולר, ב-2006 כ-71 מיליון דולר ובשנה הנוכחית תחום זה עשוי להגיע לכ-76 מיליון דולר. פנדה מדיה בע"מ, בבעלות משותפת של אשר דמבה ואלון סקר, היא חברה המתמחה במחקר, תכנון מדיה ורייטינג בתחום השילוט.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?



"המהלך המשמעותי ביותר שביצענו בשנה האחרונה היה בנייה והקמה של תוכנה ייחודית "signs plan" שמטרתה להיות הכלי המוביל והמקצועי ביותר למדידת רייטינג בענף שילוט החוצות. התוכנה החדשה והייחודית הוגשה לרישום כפטנט רשום בארץ ובארה"ב, והיא מאפשרת תכנון ומדידת אפקטיביות בתחום שילוט החוצות, מדידת רייטינג וכן פלטפורמות ייחודיות נוספות המהוות פריצת דרך טכנולוגית לטובת משרדי הפרסום, חברות המדיה והמפרסמים הסופיים המשתמשים במדיית החוצות".



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')


"חשוב לנו מאד לבדל את עצמנו ולהעניק ערכים מוספים ללקוחות. אנו, כחברה הנמצאת בתחום התכנון והמחקר, מקפידים מאד על עבודה אישית אחד על אחד עם הפרסומאים, מפרסמים, פלנרים, קנייני מדיה, מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומנהלי מותגים. אנו משתדלים ליצור כמה שיותר מפגשים אישיים ביוזמתינו ובדרך זו להתאים פתרון ייחודי שיענה על צרכיו על פי בריף מסודר והבנה עמוקה של כל קמפיין וקמפיין. על כך לא אוכל לוותר."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"יזמנו פגישה עם איגוד חברות הפרסום בדיוק בעיתוי שבו התפרסמה ידיעה על כך שקיים רצון לקידום מכרז לפיתוח כלי למדידת רייטינג בענף שילוט החוצות".



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"אני רוצה לפרגן לקמפיין שילוט החוצות של אל על שנמצא כרגע באוויר. נעשתה פריסת מדיה יפה ונכונה ואני מפרגן".



5. 30 שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "השותף שלי אשר דמבה, שהוא לא רק פרטנר אלא גם מורה דרך ואיש בעל חזון וניסיון עשיר. בכל יום אני לומד ממנו משהו חדש".


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "הארי פוטר, כי עם הצלחה לא מתווכחים וזו ההצלחה השיווק הטובה ביותר."


• עיתון/ מגזין מועדף: "אין".


• דף הבית שלך באינטרנט: "אני גולש בין כל אתרי השיווק, הפרסום והכלכלה – כך שאין מועדף."


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "ארקפה".


• מהו הרכב בו את נוהג? C 5


• מהו ג'וב חלומותיך? "מה שאני עושה כרגע."


• חופשה חלומית: "לאס וגאס".

אולי יעניין אותך

אביב בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
קרדיט יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח