אישיווק השבוע: אלי אדרי, בעלי רשת גלריות האמנות 'פחות מאלף'

שם החברה: 'פחות מאלף'


שנת הקמה: 2014


מספר עובדים: 22 עובדים



אלי אדרי, 43, נשוי ללימור ואב ל-2. בגלגול הקודם עבד כמנהל אישי של דוגמניות מהמובילות בשוק (ביניהן גם לירז דרור ושיר אלמליח). מפגש מקצועי עם צלם האופנה הבינלאומי דניאל סיבוני (שאחראי בין השאר על שערים ב'ווג' ו'אל' וחתום על קמפיינים של שאנל, קלווין קליין ודיור) חידד עבורו את המציאות בה לחובבי האמנות, בני מעמד הביניים, אין מענה הולם לרכישת אמנות איכותית בטווח מחירים אפשרי ולכן הם נמנעים מלרכוש כזאת. גלריות 'פחות מאלף' מנגישות אמנות ישראלית מקורית ואיכותית בסכום של עד 1000$, סכום מקסימום שנקבע לאחר פילוח ממוקד של השוק וקהל היעד.



היקף תקציב שיווק: 600 אלף ₪ בשנה.



ספקי שיווק: רוב העבודה נעשית in house- אני מבצע יחד עם שותפי לדרך ישראל פרץ יחד אנחנו אחראים על ניהול התקציבים והקו הפרסומי, אוצר הגלריות, יועד בר נוי, הוא גם אוצר את הפוסטים בעין אמנותית . בנוסף, את פעילות היח"צ מרכז המשרד 'יפעת יחסי ציבור' שאחראי על חשיפת הגלריה בפלטפורמות תקשורתיות מגוונות



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
פעילות השיווק של הגלריות מושתתת על שיתופי פעולה רחבי היקף עם חברות כמו רשת מלונות דן ושיכון ובינוי, שיתופי פעולה אמנותיים כדוגמת התערוכה המדוברת של האמן המנוח אסי דיין ופרישת חסות על תערוכות של אמנים צעירים. כיום, עמוד הפייסבוק שלנו נחשב לאחד השוקקים בתחום (למעלה מ-42,000 אוהדים, אפילו יותר משל חלק מהמוזאונים המובילים בישראל). זאת ועוד פיתוח סניפים חדשים בזכיינות גם הוא צובר תאוצה כשהמטרה היא ליצור סניפים מחוץ לאיזור המרכז, להנגיש את האמנות לתושבי הפריפריה ולא פחות חשוב לחשוף בפני קהל היעד אמנים צעירים מכל הארץ לכל הארץ.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פעילות המדיה הדיגיטלית-לגישה הישירה שהפלטפורמה הזאת מציעה אין תחליף. היכולת לפלח ולהכיר את הקהל שלך בצורה המזוקקת ביותר (מה נכון לו ומה לאו, מתי ומה הוא משתף, מה אוהב ולמה לא מתחבר) הם הדרך האולטימטיבית להגיע ישירות לצרכן הקצה, כיצד להשתנות ולהתפתח על מנת להתאים את עצמך אילו וכיוב'.



טיפ למתחילים בעולם השיווק:
לדבר לקהל היעד בגובה העיניים. לחשוב שאתה אחד מהם. כמפעילי מערך שיווק אנחנו נכנסים למעשה לבית של אותו צרכן- אנחנו לא יכולים להקים לו דוכן במרכז הסלון אבל אנחנו בהחלט יכולים לשתות איתו קפה ולספר לו אחד על אחד מה אנחנו מציעים ומה הערך המוסף שהוא מקבל בתמורה.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
הקמפיין הנוכחי של נספרסו (
WE ARE THE CHOICES WE MAKE) שממחיש ומדגיש את האבולוציה שעבר המותג. אם בעבר המיתוג נשען על מפורסמים, הרי שכיום הצרכן וסוגי הקפה עצמם ניצבים במרכז ללא צורך במתווך.



השאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? האצן יוסיין בולט. ההתמדה שלו, הנחישות וההצלחה כנגד כל הסיכויים היא דוגמה ומופת. ממש כמו שהוא הצליח לפרוץ את גבולות הכפר בו הוא חי, גם אני הצלחתי להימלט משכונת המצוקה שגדלתי בה. ממקום שבמקרה הטוב הייתי בעלים של דוכן פלאפל אני זוכה להגשים משאלת לב ולקדם תחום שאני מאוד מאמין בו.



עבודה ראשונה? בכיתה ד' פתחתי קורס קרטה לכמה חברים בשכונה. מצאתי חוברת ללימוד עצמי של תורת הלחימה, שיננתי בלילות וביום שאחרי העברתי שיעור. העלות: שקל למשתתף. הסיבה לסגירת העסק: אמא של אחד מהילדים פוצצה את כל הסיפור- שלחתי את המשתתפים לקנות חליפת קרטה ב-70 שקל כשהשכר הממוצע ליום של ההורים אז היה בסביבות ה-100 ₪.



תכונה חשובה למנהל שיווק? להכיר ולחיות את השוק אליו אתה פונה. מבחינתי שיווק עוסק לא רק במוצר שאתה משווק, אלא בראש ובראשונה ניתוח קהל היעד. החוכמה היא לדעת לפענח את הרצונות, הצרכים והמאוויים ועל סמך אלה ליצור אסטרטגיית שיווק. החשיבה צריכה להיות יצירתית- ליצור מיד תכנים שייצרו באזז, במיוחד היום כשהשיווק נעשה במיוחד ברשתות החברתיות ומתבסס על ויראליות ושיתוף.



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "נטו" ברוטשילד, על הספסל. האינטראקציה יותר אישית ומשוחררת.



מהו ג'וב חלומותיך? כל מה שקשור בעולם של יצירה ובריאה. להגשים חלומות ולאתר כישרונות בילדים למשפחות מעוטות יכולת, שמגיעים מהרקע שאני הגעתי ממנו. אני מאמין שלכל בנאדם יש כישרון, החוכמה היא להיות ער מספיק כדי לאתר ולפתח אותו.



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח