- שם החברה: קליניקה כרמל-א.א קליניקות כרמל בע"מ
- שנת הקמה: 2006
- מספר עובדים: 36
אלי אלקיים, בן 55, מגיע מתחום העיתונות, עם ניסיון של 22 שנה ברשת שוקן וידיעות תקשורת בכל תחומי הפעילות. ב- 2006 הקים את הקליניקה הראשונה שלו למלחמה בפטרת ציפורניים באמצעות לייזר.
- היקף תקציב שיווק: 900 אלף שקל
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השנה התחלנו פרסום בפייסבוק אחרי שנמנענו מכך כמה שנים, המהלך הצליח בצורה מדהימה ממש. הגענו ליחס המרה של עלות תועלת הרבה יותר גבוהה מכל שאר האמצעים הקיימים.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פרסום בגוגל. האמת היא שהייתה אמרה ישנה שהיום נכונה כמו תמיד, אם אתה לא שם, אתה לא קיים פשוט. אין דבר כזה שיווק ללא גוגל.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
אף פעם לא להיות תלויים באפיק שיווק אחד, כי לעולם לא יודעים מה יהיה מחר – אז צריך להיות מוכנים.
- פעילות שיווקית שהרשימה אותך
לטוב ולרע אתה קיים (למשל חברת אגדיר), רע אבל איזה רעש תקשורתי. זה פרסום בגדול. אגדיר הגיעה לחשיפה מדהימה, גם אם שלילית, זה יישכח- אבל החשיפה תישאר
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? האמת, רשת קסטרו השפיעה עלי המון, הם פשוט נמצאים בכל מקום.
· עבודה ראשונה? סוכן מכירת ברשת שוקן
· תכונה חשובה למנהל שיווק? לקום בבוקר חדור מוטיבציה להגיע לשיא חדש, כמובן שזה בא מאהבת העיסוק
· מקור ידע מקצועי שימושי? ריצרד דרייפוס בסרט אנשי הפח סרט חובה
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? לא בית קפה ולא מסעדה רק במשרד, ורק לאחר סיום טוב לקפה או מסעדה
· ג'וב חלומותיך? אני עושה אותו כל יום (וזה סוד ההצלחה של העסק)
· חופשה חלומית: כל רבעון יוצא לחופשה חלומית וזה התגשמות חלום