- שם החברה: מילן טויז בע"מ
- שנת הקמה:2017
- מספר עובדים: 4 שותפים צעירים
לאחר הולדת בנו הראשון של אלי (מייסד השותפות) אשר עסק בתחום הצעצועים בעבר ויזם מגיל צעיר , הבן שלו צפה בתכנית "קטני" מערוץ בייבי אשר אהב והרגיעה אותו מאוד , מכאן עלה הרעיון. באותו ערב קיבץ את חבריו היזמים, עידו הלפרין, אלי וקנין, תמיד דוד ויניב יהושע, והחתים על הסכם סודיות. כולם אהבו את הרעיון ומפה יצאו לדרך. הם יצרו קשר עם הערוץ , קבענו פגישה ולאחר חצי שנה של משא ומתן נחתמה העסקה.
ההתחלה לא הייתה פשוטה, ולאחר המון זמן של עבודה קשה, בה עברו כמה מפעלים ומעצבים, הגיעו לדמויות המושלמות ללא התפשרות על סוג הבד ואיכות המוצר.
לאחרונה יצאו לדרך עם שתי תכניות שהם בילי בם בם אנריקה הולך לאכולובהמשך יהיה את "קטני"(ארבע בובות) ודמות הדגל של ערוץ בייבי הפרפר.בחודשים הקרובים יורחב סל המוצרים והדמויות יהפכו למותג כלל עולמי .עובדים בפריסה ארצית מלאה ועם רשתות גדולות כגון הפיראט האדום, כפר השעשועים וכו'.
- ספקי שיווק: ערוץ בייבי "טלית תקשורת" המדהימים וכמובן מירי דליצקי עם עבודת מסחור מעולה. משרד יחסי הציבור של הראל מורדי בכיכובה של לירז מנדל.
- באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
הכנסת הבובות בחנוכה לארץ (טרם הגעה צפויה) ושיתוף פעולה עם חנות צעצועים בהיכל מנורה בו התקיימו כל המופעים לתינוקות בגילאים 0-4. כתבה בעיתון ישראל היום.
- מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
שיכירו בבובות כמותגים החדשים בשוק.
- טיפ למתחילים בעולם השיווק?
להיכנס בסערה ולחזור להדרגתיות מבחינה כספית
- השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? אבא שכל חייו היה עצמאי ולימד אותי המון
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: מירי דליצקי, לירז מנדל
· לימודים? בהקפאה
· עבודה ראשונה? ברמן
· תכונה חשובה למנהל שיווק? קליטה מהירה להזדמנויות
· מקור ידע מקצועי שימושי? מגע הזהב של דונאלד טראמפ
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארומה
· מהו ג'וב חלומותיך? גו'ב שבו אוכל להסתובב בעולם במקביל
· חופשה חלומית: עם אישתי לא משנה לאן