אישיווק השבוע: אלכס קפלן, מנהל שיווק, דיזינגוף סנטר

  • שם החברה: החברה לניהול דיזנגוף
    סנטר
  • שנת הקמה: 1978
  • מספר עובדים: 120
מנהל השיווק של דיזנגוף סנטר, אחראי על המהלך הגדול של הקיץ: בחודש אוגוסט יפיק את פסטיבל "כראמל בסנטר", שיציע עשרות אטרקציות חינמיות שכולן מצדיעות לסדרת הספרים הנמכרת ביותר בישראל והפכה לתופעה שסוחפת את הקהל בארץ. בפסטיבל הראשון שמוקדש לספרים ישראלים הושקעו כחצי מיליון ₪. הוא משמש ב 4 וחצי שנים האחרונות מנהל השיווק של האייקון התל אביבי, בהמהלכם הוביל מהלכים מרכזיים כמו אירועי הקיץ הבינלאומיים של הסנטר (הארי פוטר, פסטיבל גיבורי העל של DC ולוני טונס). קפלן הביא לסנטר את היכל התהילה של מכבי תל אביב לפופ אפ של מספר שבועות, הפך את הסנטר למוקד עליה במועדים כמו הלאווין, כריסמס וחגים נוספים. קפלן, יליד 1972, פועל בתפקידי שיווק שונים מזה 20
שנה, כולל במשרד להגנת הסביבה, מנהל שיווק בפארק אריאל שרון והאופרה הישראלית. בחמש
שנים האחרונות מנהל שיווק דיזנגוף סנטר בתל אביב. נשוי ואב ל 2 בנים.
  • היקף תקציב שיווק: כ 4 מיליון ₪
  • ספקי שיווק: אנו עובדים עם מעט ספקים,
    אבל כל אחד מהם עושה המון דברים ובהצלחה יתרה – משרד היח"צ של שרי
    ישראלי בהובלת הרפרנט יקי טל. משרד הדיגיטל "ביטמוב" ובעבר עם משרד
    הפרסום "מנצ'".

באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?

אירועי 20 שנה ל"הארי פוטר"
שקיימנו ב-2019 בדיזנגוף סנטר. ייבאנו לראשונה חוויה בינלאומית למרכז קניות של אחד
המותגים המובילים בעולם, שכלל תערוכת מוצרים מקוריים מאולפני וורנר ברדרס, הוצאת
מהדורה מיוחדת של הספרים לאירוע בשיתוף של ידיעות ספרים וספרי עליית הגג, הפקת
מרצ'נדייז של הארי פוטר ע"י ספק מקומי בסנטר, המצאנו מודלים של פעילויות שבעקבות
הצלחתן וורנר העולמית השתמשה בהם והפיצה אותם באירועים נוספים ברחבי העולם. האירוע
זכה להצלחה אדירה, קטף פרסים בינלאומיים והכרה מקצועית והוא היווה סטנדרט חדש לאירועים
בארץ.


מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק
שלכם?

הצורך להתחדש כל הזמן ולספק גירויים
ושירותים חדשים. בשנים האחרונות אנו חיים בחוסר וודאות מה שלא מאפשר תכנון לטווח
ארוך ודורש גמישות ומהירות תגובה. בניגוד להרבה אני לא רואה באונליין איום, אלא
מהלך משלים.


טיפ למתחילים בעולם השיווק:

לאהוב ולהאמין במותג שאתה מקדם, לנסות
להביא ערכים מוספים שמדברים לקהלי היעד של המותג.


פעילות שיווקית שהרשימה אותך?

בית המלוכה הבריטי – מוסד עתיק בעולם
משתנה שמצליח לשמור על רלוונטיות ולהוות מוקד משיכה והכנסה של מיליארדי פאונד מדי
שנה. כל אירועי ההכתרה הם אירועי השיווק הכי מדהימים שאני מכיר לאחרונה שכולנו
יכולים ללמוד מהם המון.


השאלון האישי:


·
איזו דמות השפיעה עליך? אחי הגדול, אריק
קפלן, שאומר תמיד: "אם אתה מאמין שאתה צודק, תלחם".

·
אישיווק מומלץ שעבדת איתו: ליאת צבי –מייסדת, שותפה ובעלים, הקליניקה – מותגים של כלכלת המחר – יצא לי בכמה
תחנות לעבוד איתה וכל פעם למדתי דברים חדשים ממנה.

·
לימודים? האוניברסיטה העברית, מדע
המדינה ותואר שני
MBA.

·
עבודה ראשונה? עוזר פרלמנטרי של
יו"ר ועדת המדע – זה היה בית ספר מדהים
לפוליטיקה, שיווק ופרסום.

·
תכונה חשובה למנהל שיווק? לא להתאהב
ברעיונות של עצמך יותר מדי.

·
מקור ידע מקצועי שימושי? אני
קורא המון, כמנהל שיווק שחי
RTM,
אני קורא בכל יום את כל העיתונים היומיים והכלכליים, בקריאה נכונה בין השורות אתה
קולט המון.

·
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: במשרד
בסנטר – אני מאמין שרק פה במקום אפשר לקדם דברים.

·
מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל של מוסד
תרבות.


חופשה חלומית: חופשה שמשלבת נופים, טבע ואת האהבה שלי
לרכיבה על אופניים

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
zohar3
gilad3
ori7
yoni7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח