אישיווק השבוע: אלעד הדר, מנכ"ל חברת Success


  • שם איש השיווק ותפקיד: אלעד הדר, מנכ"ל
  • שם החברה: חברת Success לייעוץ עסקי וליווי אישי בעסקים
  • שנת הקמה: 2004
  • מספר עובדים: 20


פרופיל


אלעד הדר, 34, נשוי+2, משמש כמנכ"ל חברת Success. בצעירותו התעסק באומנויות לחימה, ואף זכה בתארי "אלוף ישראל". כשהתבגר התגלה אלעד ע"י סוכנות דוגמנות וכיכב בתצוגות אופנה באיטליה. למרות ההצלחה בתחום, החליט אלעד שחיי הדוגמנות הינם נטולי עתיד והוא פנה לנסות את כוחו בפיתוח עסק עצמאי. כשיום אחד, במקרה, קיבל אלעד הזמנה להשתתף בסדנה שלWISE העוסקת בייעוץ, הזמנה שלדבריו, שינתה לגמרי את חייו. אלעד רכש כלים ומיומנויות רבות בתחום הייעוץ והחליט לפתוח חברת ייעוץ עסקי משלו- חברת Success. החברה זכתה בתואר "ההצלחה העסקית של שנת 2006" ובשנת 2007 מונה אלעד על-ידי הנהלת WISE אירופה כיו"ר נציגות תאגיד WISE בישראל. במסגרת זו, אחראי אלעד על כל הגופים העושים שימוש בידע העסקי של תאגיד WISE וביניהם כלל היועצים בישראל.



רקע
חברה Success עוסקת בליווי וייעוץ עסקי ובמתן פתרונות מקצועיים למוסדות, חברות ארגונים ועסקים פרטיים. החברה פועלת בחסות וברישיון מטעם תאגיד הייעוץ הגדול ביותר בעולם WISE, אשר טכנולוגיית הייעוץ שלה מיושמת במאות אלפי בתי עסק ברחבי העולם. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים לחברות ובתי עסקים מהתחומים השונים: היי-טק, קמעונאות, תעשייה, מקצועות חופשים ועוד. לרשות הלקוחות עומדים שירותים מגוונים ומכוונים לצרכיהם הספציפיים: ייעוץ עסקי, ליווי עסקי, ייעוץ שיווקי, ייעוץ פיננסי, הכשרת עובדים, הכשרות מנהלים, סמינרים וסדנאות, אימון עסקי.





  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    בשנה האחרונה רכשה החברה את מכללת "האברד קולג'" בישראל, שהינה מכללה שעוסקת בהכשרה של אנשי עסקים, מנהלים ויועצים עסקיים בטכנולוגיה של WISE. חברת Success עובדת עם טכנולוגיה מסוג זה במתן ייעוץ עסקי. הרכישה פתחה בפנינו את האפשרות להכשיר יועצים עסקיים רבים ובכך לתת מענה לביקוש הרב שהלך וגדל לייעוץ עסקי ע"י החברה. בנוסף, רכישת המכללה הינה "סגירת מעגל" עבורי, שכן לפני כ- 10 שנים אני בעצמי הוכשרתי ע"י טכנולוגיית WISE.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    לא הייתי יכול לוותר על "ניוזלטר". חברת Success מוציאה לאור פעמיים בשבוע, בימים א' ו- ד', "ניוזלטר" המופץ לרבבות של בעלי ואנשי עסקים. אנו דואגים לשלוח לחברים הרשומים ברשימת התפוצה שלנו באתר, מגוון רחב מאוד ועשיר של תכנים הקשורים לעולם העסקי ובניהם טיפים עסקיים, מאמרים מקצועיים, סרטוני הדרכה, הצעות והטבות והכול ללא תשלום. הרשימה של החברים גדלה עם הזמן, כאשר ידועים לנו על אנשים אשר שלחו את "הניוז לייטר" לחבריהם והם הצטרפו גם כן.

    בנוסף מדי שבוע מקיימת החברה סדנאות עסקיות בכ- 14 נושאים שונים המתחלפים מסדנה לסדנה, ומאפשרת ללקוחות קיימים וחדשים לקבל ידע רב ונרחב וללא עלות.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    טכנולוגיית העבודה של החברה, מאפשרת לחלץ מדי חודש את האחוז אותו צריך להשקיע בשיווק. הטכנולוגיה מחשבת את הנתונים השונים ובהתאם למחזור הכספי אני מקבלים פירוט מפורט על התקציב אותו יש להקצות לטובת העניין.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

    יותר ויותר חברות ייעוץ עסקיות פונות ומפתחות עולם תוכן ערכי לטובת מנהלים. ומעודדות הרשמה ל"ניוזלטר". ע"י כך הן מובילות דעה בפאן המקצועי והדבר בהחלט מבורך. אין זה פשוט לייצר תוכן איכותי מדי שבוע שישמור על רמת ההתעניינות של הקוראים.


  2. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


סבא שלי. אומנם הוא לא היה איש עסקים, אלא עובד אדמה אך ממנו למדתי רבות על עקרונות של חריצות, דביקות במטרה והגשמה עצמית.



· עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר



· דף הבית שלך באינטרנט


https://www.bizsuccess.co.il/MBCCMShome.asp



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
טאטי – ביהוד



· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מיצובישי אבול ושיין 9, 500 כוחות סוס 4X4 ספורט



· מהו ג'וב חלומותיך?
נהג ראלי



· חופשה חלומית:
סרט טוב במיטה עם אשתי ופופקורן

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח