· שם החברה: עמותת מעגלים
· שנת הקמה: 1998
· מספר עובדים: 350
לאחר שירותו הצבאי, אסף וייס היה שותף בהקמת מכינה קדם צבאית ראשונה מסוגה לנוער בפריפריה המוחלשת. במהלך העבודה הוא נחשף לפערים חברתיים עמוקים הקיימים חברה ישראלית והקים את עמותת מעגלים שפועלת כיום עם כ 8,000 בני נוער בפריפריה החברתית והגאוגרפית להעצמה אישית – לשירות משמעותי והמשך לימודים גבוהים לאחר הצבא.
· היקף תקציב שיווק: 150,000 ₪
· ספקי שיווק: חברת GENESIS מיתוג החברה
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה העמותה בשנה האחרונה?
הפקת מופע מתגברים ששם על במה אחת ארבע דמויות ייחודיות שעברו קשיים ואתגרים קשים בחייהם והשכילו לצאת מן הקושי לעבר עתיד חיובי ומוצלח.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? חבר מביא חבר !
3. טיפ למנהלי שיווק מתחילים:
1. להיות כל הזמן יצירתי – לחשוב מחוץ לקופסא ולתבניות המוכרות.
2. לחפש אנשי שיווק ומכירות שמאוהבים במקצוע !
3. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
עבודה שיווקית – בחוברת של איקאה הם כותבים עמוד פתיחה שמדבר ללב של הלקוחות. בדרך כלל כותבים דברים פחות עניינים חשובים. חברת איקאה השכילה לדבר ממש ללב האנושי והפשוט של האנשים ולגרום להם להבין שהם באו רק להועיל למי שצריך תועלת וממש לא "למכור" להם . שווה ללמוד ולהפנים….
4. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ניר דובדבני – מנטור עסקי ואישי למכירות.
· עבודה ראשונה? מדריך חינוכי במעגלים
· תכונה חשובה למנהל שיווק? אהבה למקצוע.
· מקור ידע מקצועי שימושי ? הראש שלך !
· ברשתות החברתיות? חייבים בהכל…
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מאפיית לחמים בתל אביב.
· מהו ג'וב חלומותיך? להמשיך לקדם את מעגלים כמה שיותר….
· חופשה חלומית: 4 חודשים במזרח – להשלים את החסכים…
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});