אישיווק השבוע: אריאל אפרתי, מנכ"ל CallmyName







  • שם החברה: CallmyName
  • שנת הקמה: 2007
  • מספר עובדים: 28

אריאל אפרתי, בן 38, נשוי ואב לשלושה הוא מנכ"ל CallmyName, שפיתחה טכנולוגיה חדשנית המאפשרת חיוג שמות במקום מספרים באמצעות טכנולוגיה המוטמעת בכרטיס ה-SIM שבמכשיר. השירות כבר נתמך על ידי סלקום, פלאפון ומירס וכן על ידי מפעילים ברחבי העולם. לפני תפקידו זה עבד 12 שנים באמדוקס, ובתפקידו האחרון שם שימש כסמנכ"ל חדשנות, פתרונות טכנולוגיים והשקעות..




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    מכיוון שבסיס הלקוחות העסקיים שלנו רחב ומגוון מאד, יצרנו שיתופי פעולה עם שורה של מותגים מובילים בישראל ויצאנו במשותף בקמפיין רב-ערוצי שמציג את התועלת בחיוג לשמות מנקודת המבט של העסקים עצמם. המחשנו דרכם את הקלות שבה ניתן להתקשר לעסקים בשמות. המהלך הזה השיג נראות גבוהה, שידר אמינות ומקובלות ואפשר לנו להשיג כיסוי טוב בקרב קהלי היעד בתקציב אקונומי.


  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    אנו מנצלים כמעט כל אפיק שיווקי קיים, במדיה המסורתית ובדיגיטל. לדוגמא, אנו משקיעים מחשבה ויצירתיות בפעילות המדיה החברתית שלנו. השירות שלנו מוחצן גם תודות לפרסום עצמי על ידי לקוחות שלנו שרשמו שמות ומעוניינים שיחייגו אליהם. הקמנו ערוץ יוטיוב ועמוד פייסבוק פעילים דרכם אנו מפרסמים ומקדמים גם דוגמאות ותוצרי פרסום של לקוחות שלנו, קטנים כגדולים. השירות שלנו משווק את עצמו מבעד לפרסום של לקוחותינו. הפרסום שלנו מתכתב מעולה עם הפרסומים של לקוחותינו וממנף את השירות. בקרוב נשיק מספר מהלכים ויראליים במדיה החברתית שיעצימו עוד יותר את הנוכחות שלנו בחיי היום יום של המשתמשים.


  3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
    אנו מיישמים טכנולוגיות רבות בעבודת השיווק היומיומית. אחת התובנות שלנו נסובה סביב ההבנה שגם אם יש לך שירות מהפכני כשלנו, עדיין חשוב לסייע ללקוח להחצין אותו לקהל היעד שלו בכל אמצעי שהוא. הקמנו מערך "תמיכה שיווקית" דינאמי עבור הלקוחות שלנו שרשמו לעצמם שמות חיוג ומעוניינים לפרסמם. אנו מספקים להם כלים דיגיטליים ואחרים למקסם את הנראות של שם החיוג שלהם במדיות השונות, החל מחתימות דואר אלקטרוני, כלים מתקדמים לייצור אוטומטי של גרפיקות לפרסום, דרך מדבקות אישיות ועוד ועוד. היכולת לסייע ללקוחות לפרסם ולקדם את המודעות לחיוג לשמות שלהם מהווה מכפיל כח עבורנו.

  4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    איך לנו מתחרים במובן מרחב הפתרונות והשימושים (חיוג שמות, אימייל, מיפוי, שליחת טקסט, גלישה וכו') שהטכנולוגיה הגלובלית שלנו מאפשרת לעסקים ולמשתמשים. יחד עם זאת בשוק ישנם ספקי פתרונות מסורתיים – חיוג למספר טלפון קל יותר או מקוצר, אך עדיין – מספר טלפון. אנו פורצי דרך בתחום החיוג האמיתי לשמות. באותה נשימה אומר שאנחנו מעריכים ספק פתרון לחיוג מקוצר, וותיק בתחומו, אשר מקפיד לשוות מעטפת פרסומית אחידה ועקבית למותג שלו עד לרמה שכל לקוח שנחשף לפרסום מטעמו, יכול לזהות ישירות באיזה שירות מדובר ומה נדרש כדי להשתמש בו.

  5. השאלון האישי

    · איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
    אחד ממפקדי בצבא ממנו למדתי לשאוף תמיד למצוינות, לחפש פתרונות לכל בעיה מבלי לוותר, ליטול על עצמי אתגרים משמעותיים ולבנות צוות מקצועי שעובד בשיתוף פעולה ובאווירה טובה.

    · מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
    קשה להחליט. The 22 Immutable Laws of Branding מאת אל ולורה רייס. מעין תנ"ך-כיס שמגדיר בצורה בלתי מתפשרת את הכללים למיתוג של שרות או מוצר. רלוונטי לכל תקופה ולכל חברה.

· עיתון/ מגזין מועדף
Business Week – מגזין ותיק שלא איבד את איכותו ויחד עם זאת הקפיד ל"התקדם עם הזמן" ולסקר בצורה רחבה את הנושאים העסקיים העולמיים.



· דף הבית שלך באינטרנט
www.techcrunch.com ו- www.redherring.com



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה לנדור בהוד השרון – מקום נעים עם אווירה ועיצוב מקסים. בכלל, מקומות קטנים בפריפריה הם מקום מושלם לפגישות עבודה שקטות ומפרות.



· רכב?
רכב היברידי. משתדל לשלב עוצמה עם מודעות ירוקה.



· מהו ג'וב חלומותיך?
לנהל חברה גלובלית שמשפרת דרמטית את הדרך בה אנשים ועסקים מתקשרים ביניהם בצורה משמעותית וקלה. חברה המאפשרת הרבה אתגרים, קצב מהיר וצוות מעולה… אופס!, אני כבר שם.



· חופשה חלומית:
תאילנד עם המשפחה – גם שווקים, גם טיולים בטבע וגם חופים מדהימים.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח