- שם החברה: המזרונאים
- שנת הקמה: 1972
רשת "המזרונאים" מתמחה במתן פתרונות ויעוץ בתחום השינה ומשווקת מותגים מובילים בתחום.
בן לוין, החל את דרכו כאיש מכירות ברשת המזרונאים, לפני כשבע שנים. אחרי כשנתיים התמנה לתפקיד מנהל צוות, לאחר מכן מנהל מכירות, מנהל איזור דרום ולפני שנה התמנה למנהל שיווק של הרשת.
- ספקי שיווק:
משרד פרסום: יעד. יחסי ציבור: martins.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
דוקטור קזנסקי, אורטופד מומחה מנתח בעל שם עולמי ( ביה"ח וולפסון) הסכים לשתף פעולה עם רשת המזרונאים לייצור ועיצוב המזרן המושלם עבור בעיות שינה ושנת לילה איכותית. שיתוף הפעולה מיתג את הרשת כמקצועית ברמת ההתאמה של המזרן אל המבנה האנטומי של הגוף. סוכני המכירות של הרשת עברו הדרכות בנושא שינה בריאה ונכונה אותן העביר ד"ר קזנסקי. המהלך הביא לכך שבחנויות הרשת ניתן לקבל הרגשה של מקצועיות אמיתית וקבלת ייעוץ אינדבידואלי ע"מ להתאים את המזרן הנכון ביותר עבור הלקוח.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
בתחום השינה, מכירות אחד על אחד זאת הפעילות השיווקית החשובה ביותר לכן אנו דואגים שסוכני המכירות יועברו השתלמויות על מנת שהלקוח יוכל לקבל את התחושה שהוא מבצע רכישה במקום בו קיבל יחס מקצועי ואמין. בנוסף, דרך שיווק בה אני ממליץ לכל איש שיווק ללכת בה היא "נטוורקינג", מדהים כמה שאפשר להפיק משילובי יחסים עסקיים.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?
רשתות חברתיות מספקות חשיפה לאלפי לקוחות פוטנציאליים ותגובות המקרבות את השיווק לצרכי הלקוח.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
רשת "הולנדיה"- השילוב שבין מערכות שינה מתכווננות לאובייקטים נוספים בידל את הרשת בתחום המערכות המתכווננות.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ניתן ללמוד מכל אדם.
· עבודה ראשונה? המזרונאים
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות מתוחכם, יצירתי ולא בנאלי.
· דף הבית שלך באינטרנט: תמיד מתחילים מ-google.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה גידי בפרישמן.
· רכב? מיצובישי פג'רו
· ג'וב חלומותיך? מעניין בעולם הפרסום.
· חופשה חלומית: בטן גב אל מול הים.