אישיווק השבוע: ברוריה ביגמן, מנהלת שיווק ודוברת הוועד האולימפי


  • שם איש השיווק ותפקיד: ברוריה ביגמן, מנהלת השיווק,פרסום יח"צ ודוברת
  • שם החברה: הוועד האולימפי בישראל (עמותה רשומה)
  • שנת הקמה: 1952
  • מספר עובדים: 7

ברוריה ביגמן עוסקת בתקשורת ספורט כמעט 40 שנה. מתחילת שנות ה-90 משלבת תקשורת ספורט, שיווק ספורט ובמיתוג בספורט.בנוסף, מגייסת כסף רב לספורט בישראל מזה שנים במסגרות המגוונות בהן עבדה.





  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשה הארגון בשנה האחרונה?
    סגירת הסכמי חסויות לוועד האולימפי בישראל עם:קבוצת דלק, אלדד פרי נדל"ן, הלמן אלדובי (פיננסיים), חברת התרופות ROCHE , איסתא ספורט, דיאדורה, מרכז רפואי מאיר בכפר סבא, קסטרו, אתר הספורט ONE ורדיו ישראל. בנוסף רתמנו שלוש חברות לשותפות שמשעותה רכישת זכויות לשימוש בלוגו הוועד האולימפי בישראל: אלטמן בתחום תוספי המזון, עמינח ובי קיור לייזר. בנוסף, גיוס ספונסרים (אישיים) לספורטאים אולימפיים ואנחנו עומדים על 20 ספורטאים

  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
    נטוורקינג ויחסי ציבור


3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים:
לאהוב את מה שאתה עושה, להאמין במה שאתה משווק ולפתח חשיבה יצירתית. לשאוף להיות ראשון בכל מה שאתה עושה.



4. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? יש כמה כאלה, לא אחשוף כאן


· עבודה ראשונה? מדור הספורט של מעריב


· תכונה חשובה למנהל שיווק? בקיאות בתחום שאתה מטפל בו והרבה יצירתיות


· מקור ידע שימושי באינטרנט? אתרים בחו"ל


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אסף ארטיזנל, רמת השרון


· ג'וב חלומותייך? שמור אצלי


· חופשה חלומית: ספארי בטאנזניה



בפייסבוק: מנהלת את הפייסבוק הרשמי של הוועד האולימפי בישראל, והדף האישי bruria bigman




אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח