- שם איש השיווק ותפקיד: ברוריה ביגמן, מנהלת השיווק,פרסום יח"צ ודוברת
- שם החברה: הוועד האולימפי בישראל (עמותה רשומה)
- שנת הקמה: 1952
- מספר עובדים: 7
ברוריה ביגמן עוסקת בתקשורת ספורט כמעט 40 שנה. מתחילת שנות ה-90 משלבת תקשורת ספורט, שיווק ספורט ובמיתוג בספורט.בנוסף, מגייסת כסף רב לספורט בישראל מזה שנים במסגרות המגוונות בהן עבדה.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשה הארגון בשנה האחרונה?
סגירת הסכמי חסויות לוועד האולימפי בישראל עם:קבוצת דלק, אלדד פרי נדל"ן, הלמן אלדובי (פיננסיים), חברת התרופות ROCHE , איסתא ספורט, דיאדורה, מרכז רפואי מאיר בכפר סבא, קסטרו, אתר הספורט ONE ורדיו ישראל. בנוסף רתמנו שלוש חברות לשותפות שמשעותה רכישת זכויות לשימוש בלוגו הוועד האולימפי בישראל: אלטמן בתחום תוספי המזון, עמינח ובי קיור לייזר. בנוסף, גיוס ספונסרים (אישיים) לספורטאים אולימפיים ואנחנו עומדים על 20 ספורטאים
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
נטוורקינג ויחסי ציבור
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים:
לאהוב את מה שאתה עושה, להאמין במה שאתה משווק ולפתח חשיבה יצירתית. לשאוף להיות ראשון בכל מה שאתה עושה.
4. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? יש כמה כאלה, לא אחשוף כאן
· עבודה ראשונה? מדור הספורט של מעריב
· תכונה חשובה למנהל שיווק? בקיאות בתחום שאתה מטפל בו והרבה יצירתיות
· מקור ידע שימושי באינטרנט? אתרים בחו"ל
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אסף ארטיזנל, רמת השרון
· ג'וב חלומותייך? שמור אצלי
· חופשה חלומית: ספארי בטאנזניה
בפייסבוק: מנהלת את הפייסבוק הרשמי של הוועד האולימפי בישראל, והדף האישי bruria bigman