· שם החברה: קולומבוס ייבוא ושיווק
· שנת הקמה: 2013
· מספר עובדים: 5
גדי אפרתי, נשוי פלוס 3 בנים תושב גדרה, בעל מוטיבציה אישית גבוהה להצלחה, בערה חיובית פנימית והקרנה לסובבים אותי , תעוזה וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסא
· היקף תקציב שיווק: כחצי מיליון ₪ בשנה
· ספקי שיווק: משרד יח"צ מירב בורמד
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקנו מוצרים לקו הבריאות – ייחודיים מסוגם עם יתרונות מובהקים בקטגוריה. סדרת מוצרים מהפכנית שטרם נראתה על המדפים בישראל. MixIN – אריזות מיקס של פירות יבשים ואגוזים באריזות אישיות טעימות, מאוזנות ומזינות. סדרת המוצרים החדשה מכוונת לקהל יעד של שוחרי בריאות, ספורטאים וטבעונים.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
יח"צ , ושיווק ברשתות המזון המאפשר מגע ישיר עם הלקוחות
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
או שיש לכם את זה או שלא – תהיו חכמים כדי להבין זאת לבד.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
פעילות חברת שטראוס ברומניה תחת השם ALGIDA . ממותגים נכון ובפריסה יפה ברחבי רומניה. כמו כן חברת פריגת ברומניה הנמצאים בכל מועדון או פאב עם הקרטוניות המוכרות לנו בארץ – השיווק הבינלאומי יוצר אצלי גאווה ישראלית.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? דווקא אישה ( לכבוד ולשבח ) ענת גבריאל – מנכלית יוניליבר ישראל
· עבודה ראשונה? סוכן מכירות בחברת אלפא קוסמטיקה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? ראייה רחבה וחתירה ליעדים שהוגדרו מראש , נתונים ורגישות
· מקור ידע שימושי באינטרנט? גוגל , לינקדאין , פייסבוק וכמובן סחר חוץ
· ברשתות החברתיות? פייסבוק (לפרופיל של אפרתי)
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה-קפה היכל התרבות יבנה – שומר אותי קרוב למשרד ולמפעל
· מהו ג'וב חלומותיך? פיתוח מוצרים גרידא
· חופשה חלומית: ללא הסלולר למשך שבוע, אפילו בקזחסטן