● שם החברה: Ezsave
● שנת הקמה: 2015
● מספר עובדים: 15
גדעון בלמקר, איש שיווק מעל חמש שנים. עובד בעיקר עם חברות סטארט אפ בישראל ובניו יורק. כרגע מתגורר ליד סיאטל.
● היקף תקציב שיווק: כ-30,000 ש"ח בחודש
● ספקי שיווק: אייטם מדיה
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
כמו האמרה הידועה "אסטרטגיה זה מה שאתה לא עושה", הפעילות השיווקית השנה התמקדה בבניית בסיס של מודעות וגיוס עקבי של לקוחות. נמענו במכוון בקמפיינים יצירתיים והתמקדנו ביחסי ציבור וקמפיינים בפייסבוק ובגוגל. בשנה הבאה, נגוון את המאמצים. בגדול, אנחנו משתדלים שכל מאמצי השיווק שלנו יהיו "חכמים". אנחנו רוצים שכל מהלך שיווקי יהיה מבוסס דאטה ונדע לנתח את היעילות של כל ערוץ וכל קמפיין בכל אחד מהשלבים במסע הלקוח.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פייסבוק. ערוץ גיוס הלקוחות היעיל ביותר שלנו. יכולת הטרגוט, אשר מביאה את המודעה הנכונה לאדם הנכון יעילה מאוד. בנוסף, שיווק תוכן, לדעתי, צריך להיות כלי מרכזי בכל תוכנית שיווק. גם אם התוכן לא ממיר לקוחות כרגע, המחויבות לשיווק תוכן משאירה את השאלה "מי אנחנו ומה אנחנו רוצים להגיד ללקוחות שלנו" במרכז הבמה וזו עוזרת לכל מאמצי השיווק האחרים.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
להבין מה עובד בשבילך ולא רק לעשות את כל מה שחדש שנוצץ. להבין שמעבר למהלך השיווקי המדהים והמקורי, צריך להביא לקוחות לעסק.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
חברת CBINSIGHTS שפועלת בתחום המשעמם של בינה עיסקית עבור הון סיכון ומיזוגים הצליחה להפוך את הניוזלטר היומי שלהם לקליל, מצחיק רענן ואינפורמטיבי באותו הזמן, תוך שמירה על עקביות של רמה וסגנון. זה הישג מרשים ולא קל בכלל. וזה עובד להם. לחברה יש שווי שוק של כמעט מיליארד דולר, והם לא גייסו כסף מקרנות הון סיכון בכלל.
5. השאלון האישי:
● איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סת' גודין
● עבודה ראשונה? עיתונאי פרילנס
● תכונה חשובה למנהל שיווק? להשאר אופטימיים כל הזמן
● מקור ידע מקצועי שימושי? Traction מאת גבריאל ווינברג וג'סטין מארס
● ברשתות החברתיות? באופן פרטי, בעיקר לינקדאין.
● בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות Grand Cafe, בקעה, ירושלים.
● מהו ג'וב חלומותיך? לעבוד בצוות השיווק של CBinsights
● חופשה חלומית: בית במרכז סלצבורג למשך שבועיים. הייתה לי כזו בשנה שעברה ואני מת לחזור לשם.