- שם החברה: TNT אקספרס וורלדוויד (ישראל) בע"מ
- שנת הקמה: 1998
- מספר עובדים: 200
גיא, בן 39, נשוי עם 3 ילדים, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים בוורוויק , אנגליה. התחיל את דרכו ב- TNT כאיש מכירות ולאחר כשנתיים עברתי לנהל את מחלקת שיווק ומכירות, נמצא בתפקיד כ 10 שנים.
- היקף תקציב שיווק : חצי מליון יורו
- ספקי שיווק:
עיצוב ומיתוג – סטודיו אנזלביץ
יחסי ציבור – שטרן אריאלי
פעילות ברשתות חברתיות – גורני אינטראקטיב
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
זיהוי פוטנציאל שוק הפרטיים בארץ לייבוא מוצרים מחו"ל והקמת פלטפורמה המאפשרת זאת בקלות ובנוחות תוך השענות על המשאבים של TNT אקספרס – דבר שיצר הרחבת פעילות החברה.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
יחסי ציבור, היות וזו פלטפורמה המאפשרת חשיפה המבוססת על אמת, ידיעות וחדשות באשר לחברה, היוצרת חשיפה נכונה ומשמעותית. וכן דיוור ישיר לקהלי יעד משתנים אשר מאפשרים קידום ופרסום מבצעים ומסרים משתנים ייעודיים לכל קהל יעד.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
תוכנה שנרכשה ספציפית לצורך שליחת דיוור אלקטרוני ללקוחות, מאפשרת לנו להעביר מסרים ומבצעים לקהלי יעד על פי פילוח המתאים לצרכיהם.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
DHL מקפידה על יחסי ציבור מקוריים. לאחרונה נתקלתי בכתבה שהחברה יזמה אודות זוגות אשר הכירו והקימו משפחות בתוך החברה. העיתוי שזה פורסם היה טו באב, חג האהבה, וזה לדעתי רעיון טוב ליצירת בולטות נעימה ולאו דווקא על רקע סטנדרטי מעולם השילוח הבינ"ל.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבי , שהיה בעברו מנהל סניף בנק. מתייעץ אתו הרבה לגבי נושאים שונים, יש לו פרספקטיבה מעניינת על כל דבר.
· עבודה ראשונה? עבדתי כגמולוג (ממיין יהלומים) בדרום אפריקה ולאחר מכן בבורסת היהלומים ברמת גן.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חדשנות וסקרנות
· דף הבית שלך באינטרנט? כל שיטוט שלי באינטרנט מתחיל בדרך כלל באתר ONE , בתור חולה ספורט.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: התרנגול הכחול , קניון G החדש , צפון תל-אביב.
· רכב? סקודה סופרב
· ג'וב חלומותיך? להיות מאמן ברצלונה
· חופשה חלומית: חודש בארה"ב טיול חוף לחוף עם המשפחה