- שם החברה: WEB3
- שנת הקמה: 2006
- פרופיל אישי: בן 34, חי בפתח תקוה ונשוי לעידית. בעל תוארMBA מהמכללה למנהל אותו סיימתי בהצטיינות. בניסיוני אני בא מעולם משרדי הפרסום, שם מילאתי תפקידים שונים.
- ספקי שיווק : סטדיו פרקטיק – סטודיו לעיצוב ומיתוג, משרד יח"צ – אולמדיה.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
יזמתי והובלתי מהלך להפיכת WEB3 לחברה שמספקת מטרייה מותגית לכל הפתרונות תחתיה: עם גדילת תחומי הפעילות החברה הגיעה לשלב בו היה צורך מהותי לשנות האסטרטגיה המיתוגית-קונספטואלית. כינסנו את כלל פעילויות החברה תחת מטרייה מותגית חדשה, כשהשם WEB3 נמצא בפרונט, וכאשר החברה ממוצבת וממתוגת כקבוצת מדיה המספקת מגוון פתרונות מדיה דיגיטליים – online media group . לצד זאת ביצענו שינוי כולל בשפה העיצובית שלנו אשר בא לבטא אסטרטגיה זו. מאוד מרוצים מהתוצאות, בואו לבקר!
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? יחסי ציבור. בתחום שלנו הכלי הזה הוא יעיל ביותר להגעה לקהלי לקוחות חדשים. באופן פרדוקסאלי, עסקים המחפשים לרכוש מדיה פרסומית, לא יחפשו ספק בפרסומות. אבל הם כן קוראים את העיתונות הרלוונטית, ושם אנחנו יכולים להגיע אליהם. המשרד איתו אנו עובדים, אולמדיה, עושה עבודה מצוינת בהקשר הזה.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים – ההבנה תוך כדי התהליך היא שחשוב להבין מה האסטרטגיה לכיוונה הולכים. תהליך מיתוג מחדש הוא אינו רק שינוי לוגו ועטיפה יפה יותר. התהליך חייב לשקף את האסטרטגיה של החברה והכיוון אליה הולכת החברה.
במקרה שלנו המטרה הראשית אשר עמדה למול עינינו לכל אורך התהליך היא הפיכתה של WEB3 לחברת המדיה הדיגיטלית המובילה בישראל המאפשרת מגוון פתרונות פרסום חכמים וממוקדים בדיגיטל.
4. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שחף בר גפן, מנכ"ל WEB3
· עבודה ראשונה? תקציבאי במשרד פרסום
· תכונה חשובה למנהל שיווק? ראיית התמונה הגדולה. חשיבה אסטרטגית
· דף הבית שלך באינטרנט: גוגל
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – פלאפל
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? יונדאי אקסנט
· מהו ג'וב חלומותיך? כוכב רוק
· חופשה חלומית: ללא ספק תאילנד