אישיווק השבוע: גיא פורה, מנכ"ל ושותף redhead


אישיווק השבוע: גיא פורה, מנכ"ל ושותף redhead



• שם החברה: redhead


• שנת הקמה: 2004


• מספר עובדים: 11



פרופיל



גיא פורה (35), החל את דרכו המקצועית כעוזר הפקה בערוץ 33 ואחרי שנתיים הפך למפיק. בשנת 2000 החל את דרכו בוואלה כמנהל מוצר ופיתח את חזון הוידיאו והפס הרחב של החברה. בין היתר הקים את הערוצים וואלה כיף, וואלה VOD (אז נקרא וואלה! ספיד ) ובהמשך החל לפתח את התכנים של וואלה שהיו בערוצים האינטראקטיביים של יס. בשנת 2003 פרש מוואלה והקים ביחד עם עופר רושה את חברת האינטראקטיב Redhead. בנוסף, פורה משמש היום כמרצה מבוקש ומלמד בין יתר על פרסום באינטרנט בבצ'פר לפרסום.


פורה בעל תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ובשלבי סיום של תואר שני במנהל עסקים שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.



צילום: ניב קלדרון



redhead היא חברת אינטראקטיב (עצמאית) לפרסום דיגיטאלי, האחרונה מבין 10 משרדי האינטראקטיב הגדולים. בטיפולה לקוחות כגון יוניליוור (על כל מותגיה), פרופורציה, ערוץ AXN, גלובוס יונייטד, ועוד והחברה היחידה שעושה בקרה על מדיה באינטרנט ללקוחות כגון, בזק, בזק בינלאומי, פלאפון, יס, מפעל הפיס ועוד.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"השנה היו 2 צעדים שיווקיים חשובים. הראשון הוא מיצוב החברה כגורם הראשון והיחיד העושה בקרה באינטרנט. השני היה פיתוח החברה לשוקים בחו"ל ע"י לקוחות ישראלים הפונים לקהל עולמי.



הצעד הראשון כאמור כלל את מיצוב redhead כחברה היחידה שעושה בקרה נבעה מההכרה שעבור רוב החברות המדיום האינטרנטי עדיין חיה לא ידועה מבחינת מושגים, מיקומים, עלויות, טכנולוגיה וכו. מחלקות השיווק השונות בחברות צריכות יד מכוונת כדי לתת את התשובה הפשוטה האם פריסת המדיה טובה או לא טובה. האם המחירים שמשלמים נכונים. האם המיקומים נכונים בהתאם למטרות הקמפיין והאם ניצול התקציב הוא נכון. זיהינו שבשוק אין פתרון לשאלות האלה, והעמדנו את הניסיון והידע הנצבר ומערכות הבקרה שלנו עם יכולות מוכחות כדי לתת את הפתרון הנ"ל ללקוחות שלנו.



הפריצה לחו"ל התבצעה תוך הכרה שהמדיום האינטרנטי הוא המדיום היחיד שפורץ גבולות גיאוגרפיים, יש לנו את הידע והטכנולוגיה כדי לעלות קמפיינים חובקי עולם. זה לא משהו חדש (חברות ההימורים עושות את זה שנים) אך לא הייתה הכרה בקרב לקוחות ישראליים הפונים לחו"ל על האפשרות הזאת ולקחנו על עצמנו להוביל את המגמה הזאת ולצאת מגבולות ישראל בראייה השיווקית."



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


"הפעילות השיווקית החשובה ביותר לחברה היא דווקא פעילות one on one עם הלקוחות. אין לזה תחליף (אפילו לא גוגל). מכל שיטות השיווק שיש ודווקא בגלל העיסוק בשיווק בעולם וירטואלי, חשוב הקשר האישי עם הלקוח .עולם הפרסום הדיגיטלי הוא עולם חדש, מעבר לפרסומאי רגיל תפקידו של משרד האינטראקטיב להיות יועץ ללקוח בסביבת הסייברספייס. לכן הקשר האישי עם הלקוח חשוב יותר מכל אמצעי שיווק אחר."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"חיבור לחברות טכנולוגיה בינלאומיות כגון rightmedia של יאהו על מנת למקסם אפקטיביות פרסום באינטרנט במודלים שעדיין אינם בשימוש בישראל. הטכנולוגיות המנוצלות לפרסום באינטרנט בחברות האינטראקטיב, הינה טכנולוגיה בסיסית ביותר ביחס לקיים בעולם. החלטנו להתחבר לחברות טכנולוגיה המאפשרות אופטימיזציה אוטמטית של קמפיינים, מעקב ושינויי קריאטיב, חדירה למדיות מבוססות טכנולוגיה כגון ווידג'טים כדי למצב את עצמנו במקום אחר מהמתחרים שקמפיין אינטראקטיב מסתכם אצלם בבאנר ומיניסייט ורכישת מדיה על בסיס מיקומים."



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"מפרגן לחברת האינטראקטיב y&r שמפעילה בלוגים שיווקיים של המשרד ומשרד האם שלמור אבנון עמיחי הנותן לציבור גישה למשרד, לתהליכי חשיבה, לאנשים ואפשרות לתקשר איתם."



5. 30 שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "סטיב ג'ובס".


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "ספר עלילתי דווקא בשם E. קורע מצחוק אבל חשוב יותר – מלא פנינים שיווקיים על עולם הפרסום."


• עיתון/ מגזין מועדף: גלובס, GQ


• דף הבית שלך באינטרנט: igoogle


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "ריבר, רמת גן."


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "טויוטה אוריס"


• מהו ג'וב חלומותיך? בעלים של אולפני dreamworks


• חופשה חלומית: "קו טאו, תאילנד".

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח