פרופיל קצר:
גיא קלנר, 35, נשוי + 2, נכנס לתפקידו כמנכ"ל "נכס" לפני כ 4 שנים מתוך מגמה להרחיב אותה ולהפכה לשחקן המסחרי המרכזי בשוק הסטודנטים. לאחר יצירת החיבור עם המתחרה העיקרית בשוק זה, חברת "אינטלקט", הפכנו לגורם המרכזי בעולם השיווק הסטודנטיאלי. הצעד הבא היה לחבר את פעילות "ג'וב טוב" שעד לאותו שלב פעלה במסגרת נפרדת והיום הינה חלק מקבוצת פעילות רחבה יותר המתמחה בשוק הסטודנטים והאקדמאים. לקלנר תואר ראשון ושני מאוניברסיטת תל אביב. בתפקידו הקודם שימש קלנר כיו"ר איסתא.
- מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
תהליך המיתוג המשותף של שני הגופים לכדי קבוצת פעילות, תוך כדי תהליך אסטרטגי מעמיק אשר חשף את תכונותיו של הסטודנט הן כקהל צרכני מוביל והן כקהל האיכותי ביותר בשוק העבודה.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
פעילות דיוור ישיר ואלקטרוני על בסיס B2B . פעילות זו מהווה את בסיס הקשר עם הלקוחות, ונותנת לנו את היכולת לתקשר באופן קבוע את פעילותנו ויכולתנו.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
בנייתו מחדש של אתר "גוב טוב" כאתר בעל מאפיינים ייחודים למחפשי העבודה ומעסיקים פוטנציאליים. האתר מכיל אפליקציות מיוחדות והתבסס לאחרונה כמוביל בדירוגים, במילות החיפוש הרלוונטיות, במנועים השונים.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
הניסיון המתמיד של כל חברות ההשמה לפתח מחלקות מתמחות בתחום הפעילות שלנו – סטודנטים ואקדמאים. התחרות מפתחת את סגמנט הפעילות אך לשמחתי משאירה לנו את הבכורה.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
סבתא שלי. אישה עם עוצמות אחרות. מסלול חיים שאפשרי רק עם המון נחישות, אופטימיות והיכולת להאמין בעצמך. דור אחר.
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
אסטרטגיית האוקיינוס הכחול
· עיתון/ מגזין מועדף –
גלובס
· דף הבית שלך באינטרנט –
דה – מרקר
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
גרג קפה, ארקפה
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
סובארו פורסטר.
· מהו ג'וב חלומותיך?
שגריר במדינה ערבית
· חופשה חלומית:
סיני מזרח