- שם החברה: עמותת דוקאביב
- שנת הקמה: 1998
- מספר עובדים: 6 קבועים. הצוות גדל מספר חודשים לפני הפסטיבלים.
- פרופיל אישי קצר: גליה מנהלת זו השנה השישית את פסטיבל דוקאביב ומנכ"לית העמותה. בתפקידה הקודם היתה מנכ"לית פורום היוצרים הדוקומנטרים בישראל במשך 4 שנים. גליה הפיקה סרטים עלילתיים ודוקומנטריים במשך 15 שנה, עד לתפקידה הנוכחי.
- היקף תקציב: שיווק חצי מליון ₪.
- ספקי שיווק: משרד גרפיקה: דוד ויוסף, משרד יח"צ: אורה לפידות.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? הרחבת המותג פסטיבל דוקאביב בתל אביב ופריסה ארצית ב 20 ישובים של סדרות סרטים דוקומנטרים בכל הארץ. ב 2014, בנוסף לפסטיבל בתל אביב ולפסטיבל דוקאביב גליל במעלות תרשיחא שיתקיים זו השנה השישית, אנחנו משיקים לראשונה את פסטיבל דוקאביב נגב באופקים. לצד המשך והרחבה של סדרות סרטי דוקאביב ברחבי הארץ.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? תכניית הפסטיבל למנויי עיתון הארץ – הקהל המדויק שלנו, וכמובן פעילות אינטנסיבית של אתר הפסטיבל והפייסבוק – המוצר שלנו הוא סרטים, והשימוש במדיה דיגיטלית הוא הכי מדויק ואפקטיבי לקידום ושיווק קולנוע.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים: מבחינה ניהולית ושיווקית: עבודה בו זמנית על מספר רב של שיתופי פעולה וערוצים תומכים ולא להסתמך על גוף תומך אחד בלבד. כגון: גופים ציבוריים, תורמים, חסויות מסחריות, קרנות, משרדי ממשלה ועוד.
- תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: המתחרים שלנו הם לא רק פסטיבלי הקולנוע האחרים בארץ, אלא בעיקר אירועי התרבות הגדולים בתל אביב. השפע התרבותי שמציעה העיר ומוסדות התרבות בה הוא מגוון ועשיר. וכל שנותר לנו הוא להיות מספיק טובים, עדכניים, וייחודיים.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? האחים כהן – קולנוע
· עבודה ראשונה? דרמה לקשת "אש זרה".
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות ויזמות
· דף הבית שלך באינטרנט docaviv.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישותעסקיות: המשרד שלי, בסינמטק תל אביב
· מהו הרכב בו את נוהגת? פיג'ו 307
· מהו ג'וב חלומותיך? אחרי 20 שנה של גיוס כספים לסרטים שהפקתי ולמוסדות התרבות שניהלתי ואני מנהלת, הייתי מפנטזת על ג'וב עתיר תקציב שבו אני אוכל לחלק כסף ולהשפיע באמצעותו על התרבות בארץ.
· חופשה חלומית: אינדונזיה. שם נולד אבי.