· שם החברה: אורטל נופש ואירועי קונספט
· שנת הקמה: 2008
· מספר עובדים: 120
נשואה באושר לצבי ואמא לרוי ("החתיך", היא מוסיפה), מנהלת שיווק בחברת אורטל מזה 8 שנים, מצטיינת דיקן של האוניברסיטה הפתוחה לתקשורת, קאוצ'רית מוסמכת ו"בעיקר בן אדם שמח".
·
· היקף תקציב שיווק: 850,000 ₪
· ספקי שיווק: יח"צ מרום תקשורת, משרד פרסום – רן לוי פלוס.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
שינוי אסטרטגי שכלל מיתוג מחדש של החברה- אורטל- נופש ואירועי קונספט משלב את שני עולמות התוכן. הסלוגן והלוגו החדש מרעננים, יצירתיים יוצרים הזדהות ואפילו מרגשים. המיתוג החדש עושה את העבודה ועורר תגובות נלהבות מהשטח והלקוחות.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
בעיני אין פעולה שיווקית מיותרת. מהכל אפשר למצות, והכל דינאמי ומשתנה בהתאם לצרכים של החברה ודרישת השוק.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
מוטיבציה ורעב של אנשי שיווק העושים את צעדיהם הראשונים בתחום לעיתים הם מניעים טוב יותר מכל ניסיון. חשוב להיות סקרנים, יצירתיים וממוקדים.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
הפרסומת של קפה טורקי משלבת שני אלמנטים של מסורת ישראלית והטרנד המתמשך של ריצה- לגמרי רקמו חיבור חדש ומעניין שמוכיח את עצמו.
5. השאלון האישי :
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? קהלת
· עבודה ראשונה? מתווכת חנויות יוקרה בלאס-ווגאס
· תכונה חשובה למנהל שיווק? שילוב מוזר בין נחת רוח והיפראקטיביות
· מקור ידע מקצועי שימושי ? Ice, דה מרקר
· ברשתות החברתיות? פייסבוק ואינסטגרם…לפעמים החיבור והעדכונים התמידיים קצת מעיקים, אם כי אני משתדלת לנצל את היתרונות.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מציצים על הים, אוכל טוב וים מול העיניים.
· ג'וב חלומותיך? מבקרת מסעדות
· חופשה חלומית: קל. אני עובדת בחברת נסיעות אז טיסות זה חלק מהשגרה שלי, ואם צריך לבחור טיול קולינרי סביב העולם זה משהו שאסמן עליו וי.