אישיווק השבוע: גלעד רבינר, מנהל שיווק ומכירות, פארק עתידים תל אביב

שם החברה: פארק עתידים תל אביב

שנת הקמה: 1972

מספר עובדים: 40

גלעד רבינר, מנהל שיווק ומכירות – פארק עתידים
תל אביב. בתפקידיו הקודמים בשנים האחרונות עבד כמנהל הנכסים של הכשרת היישוב, מנהל
פיתוח עסקי ברשת לנדוור, יועץ ליזמים בהקמת מרכזים מסחריים, עוזר קונסול בשגרירות
ישראל ברומא

ספקי שיווק: תקשורת שיווקית – אטד תקשורת, יחסי ציבור דומינגז תקשורת ומשרד הפרסום הילה

באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
במהלך ששם את האנשים
בפרונט. מאוד חשובה לנו הצלחת הלקוחות שלנו. ולכן, הקמפיינים שלנו מבוססים על הצגת
הלקוח במרכז.
לאחרונה עלינו בקמפיין רחב היקף, עם הסלוגן 'פארק ההייטק והעסקים של גוש דן'.
הרעיון המרכזי של הקמפיין היה לקדם את
הלקוחות המובילים של הפארק ולשים את המנכ"לים השונים בקדמת הבמה, בכל
זירות הפרסום, יחד עם עבודה פנים ארגונית, של חיזוק הנוכחות וחוויית לקוחות, מינוף
הקשרים וטיפול ביזמויות עצמאיות של הלקוחות המחברות אותם עסקית ו"חברית"
בינם ובין עצמם.

הצבנו בחזית הקמפיין את המנכל"ים של
החברות המהוות את קהילת הפארק ומקדמים אותם תחת המסר: הצטרפו לחברות שיוצרות את
העתיד בפארק ההייטק והעסקים של גוש דן. מדובר במנהלים והמנהלות הבכירים בישראל
המובילים את תעשיות ההייטק, הביוטק, השירותים והפיננסים ועוד.
בסופו של דבר, אסטרטגית
החיבוק שלנו עבדה והשנה הצטרפו אלינו שחקני דגל כמו הנהלת טסלה והסטוק שקיבעו
מקומם בפארק.

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?

המציאות החדשה של תקופת
הקורונה, יצרה אתגרים לשימור לקוחות מתחמי מסחר ומשרדים
במרבית אזורי
התעסוקה והמסחר בארץ ובעולם,
תקופה שבה חוסר הוודאות שולטת
וסביבת העבודה הפכה היברידית.
האתגר המרכזי היה לחבק
את הלקוחות הקיימים ובמקביל לגייס לקוחות חדשים ולשמור על מחזור יציב.

טיפ למתחילים בעולם השיווק: ידע זה כוח. קחו את הרכב וסעו אל המתחרים. תקראו את
העיתונים הכלכליים ולמדו על כל השחקנים בשוק.

פעילות שיווקית שהרשימה אותך
נייקי באיטליה עם
פאולו מלדיני, כוכב עבר ואליל נעוריי. הקמפיין אשר הוצג בסוף שנות ה-90 הציג את
שוער נבחרת איטליה, האיש שמשחק דווקא
מאחורי מלדיני כ"בעל העבודה הקלה בעולם". אבל התמונה והמסר החד משמעי
עסקו במלדיני עצמו. מסר חזק ועוצמתי.

הוא האיש שבזכותו לאחרים יש את העבודה הקלה בעולם.

השאלון האישי:

·
איזו דמות השפיעה עליך? מגוון דמויות : עופר נמרודי ואלכס מריאש
מהכשרת הישוב, גיא עמוסי – מנכ"ל פרופרטק נכסים, משה הרשקו – חברת חשמל.

·
איש שווק מומלץ שעבדת איתו: ניר שמול, בעל חברה ויזם שמלווה אותי לאורך הדרך.
לצד מקצועיות רבה, הוא מגלה יחסי אנוש מדהימים ודאגה לזולת, נותן ללקוח תמיד את
ההרגשה שהוא הדבר הכי חשוב שיש ומלווה אותו גם לאחר סיום העסקה.

·
לימודים? תואר שני במנהל עסקים

·
עבודה ראשונה? איש יח"צ בדורן תקשורת תחת רני רוגל האגדי.
טיפול בלקוחות בולטים כגון אינטל, לשכת סוכני ביטוח, יריד התיירות.

·
תכונה חשובה למנהל שיווק? רעב תמידי לתחרות

·
מקור ידע מקצועי שימושי: עיתונים כלכליים יומיים. ספר בשם 'נעליים גדולות'
על השיווק של נייק, מעניין לגלות את האתגרים והמכשולים שעבר מותג כל כך מוכר
ומצליח.

·
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: BAKER גבעתיים,
ארומה ואילנ'ס – פארק עתידים תל אביב

·
מהו ג'וב חלומותיך? שגריר ישראל באיטליה

·
חופשה חלומית: רומא ומילאנו

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
ori7
yoni7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח