אישיווק השבוע: גלעד שגב, מנהל השיווק הארצי של ש.ל.ה, מקבוצת שירותי בריאות כללית

שם איש השיווק ותפקיד:, גלעד שגב, מנהל שיווק ארצי


שם החברה:ש.ל.ה. – מקבוצת שירותי בריאות כללית


שנת הקמה: 1995


מספר עובדים: 3500

גלעד שגב (41) , נשוי +3 , תושב מודיעין, משמש מזה שנתיים וחצי, בתפקיד מנהל השיווק הארצי של ש.ל.ה המנהלת ומפעילה מרפאות ב 3 תחומים: כללית סמייל – כ 90 מרפאות שיניים, כללית רפואה משלימה – כ 50 מרפאות לרפואה משלימה וטבעית, כללית אסתטיקה – 10 מרפאות לניתוחים פלסטיים, הסרות שיער וטיפולים אסתטיים. בעשור האחרון שימש בשגב תפקידים מגוונים בתחום הניהול, השיווק והפיתוח העסקי, בעיקר בתחומי הבנקאות והביטוח. גלעד הינו בעל תואר ראשון במנהל עסקים מ"מדרשת רופין".

ש.ל.ה נוסדה ב1995 והינה חברת בת של "שירותי בריאות כללית" ומונה כיום כ 150 מרפאות בכל רחבי הארץ. המרפאות מאופיינות ברופאים ומטפלים מהמובילים בישראל , רמת מקצועיות רפואית גבוהה, ציוד רפואי מתקדם, ניסיון רב של הצוות הרפואי, שירות אדיב, ומחירים הוגנים. מדי שנה מטופלים ברשת כ 1,000,000 לקוחות, רובם לקוחות שירותי בריאות כללית. השאיפה של הרשת היא להמשיך ולשרת את לקוחותיה ברמה הרפואית הטובה ביותר בישראל.



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


בחודש פברואר יצאה "ש.ל.ה – כללית רפואה משלימה" בפעילות שיווקית ותקשורתית לקידום אורח חיים בריא בישראל וקידום הטיפולים המשלימים. לצורך כך נעזרנו בעצות הרמב"ם לחיים בריאים ומאוזנים. הרמב"ם, מחשובי הפילוסופים, רופא ומנהיג, נחשב לאבי הרפואה הטבעית במסורת היהודית. הרמב"ם המליץ על תזונה נכונה, פעילות גופנית ומחשבה חיובית כגורמים המשפיעים ביותר לשמירה על בריאות תקינה, מניעת מחלות, ושיפור איכות החיים. למרות כל החידושים וההתפתחות ברפואה המודרנית, הרפואה המשלימה והטבעית תופסת תאוצה, וקהל הנעזרים בה הולך וגדל.



במהלך השיווקי חשפנו מספר עצות של הרמב"ם וקראנו ללקוחות חדשים שטרם נחשפו לרפואה המשלימה לקבל טיפול בשיאצו, דיקור סיני או רפלקסולוגיה ב 60 ₪ בלבד.



המשפט שהוביל את הפעילות היה: "המחשבה בדברים משמחים מרחיבה את פעולות הנפש ומחזקת את גוף…". המשפט הזה נכון לכל אחד, בכל מקום ובכל עת…..



אני רוצה לציין גם את אסתי אלטשול מנהלת המותג ויעל קריבוי ממקאן על תרומתם להצלחת הקמפיין.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


השירות הרפואי במרפאה – הוא הגורם השיווקי החשוב ביותר!!! הלקוחות שלנו – הם המשווקים הטובים ביותר שלנו.


מטרת המרפאה היא קודם כל לתת מענה רפואי מקצועי ללקוחות הזקוקים לכך. לקוח המקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר – חווה "חווית לקוח" חיובית, ויוצא בתחושת תודה ובהרגשה טובה.


בנושאים הקשורים לרפואה, הלקוחות מגיעים פעמים רבות ע"י המלצות מבני משפחה או חברים. ההמלצות מתייחסות לאיכות הטיפול הרפואי וליחס והאווירה במרפאה. אנו משקיעים מאמצים רבים בטיפול הרפואי המקצועי וביחס ללקוח, על מנת לתת מענה טוב ומהיר ללקוח, ולגרום לו לצאת מהמרפאה מרוצה. לקוחות מרוצים – הם אלו שגורמים ללקוחות חדשים להגיע אלינו.


ככל שיותר לקוחות יצאו מאיתנו מרוצים – כך יגיעו יותר לקוחות חדשים……



כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?


כיוון שש.ל.ה. הינה חלק מקבוצת "כללית" – האסטרטגיה השיווקית והפרסומית שלנו נגזרת מהאסטרטגיה של כלל הארגון, ומהמטרות והיעדים של ש.ל.ה. קהל היעד המרכזי שלנו – הינם חברי ה"כללית" המונה כיום כ 3.5 מליון לקוחות. המטרה השיווקית המרכזית הינה חשיפת המרפאות שלנו לחברי ה"כללית" תוך הדגשת מקצועיות הטיפול.


תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:


אני רוצה לציין את פעילותן של קופות החולים האחרות הפועלות לקידום ערכים זהים לשלנו: גם בתחום רפואת השיניים וגם בתחום הטיפולים המשלימים. הפעילות התקשורתית שלהם מגדילה את המודעות לנושא בקרב כלל האוכלוסייה (גם בקרב לקוחות הכללית). הפעילות התקשורתית מקדמת את הרפואה הציבורית על כל שירותיה.


השאלון האישי

מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?

"חשוב והתעשר" של נפוליון היל. ספר שנכתב בשנת 1937 ועוסק בכוחו של המח להפוך רצון למציאות (לאו דווקא בענייני כסף…..)

יש בו פסקה מדהימה בעיני:
"הרשה לי להסב את תשומת ליבך לכח שנמצא תחת שליטתך. כח עוצמתי יותר מעוני, גדול יותר מחוסר השכלה, גדול יותר מכל הפחדים והאמונות הטפלות שלך יחדיו. זהו הכח לקחת בעלות על המחשבה שלך ולכוון אותה לכל מטרה שאתה שואף להגיע אליה. הכח העמוק הזה היא המתנה של הבורא והיא נחשבת למתנה הגדולה ביותר מכל המתנות שהוא העניק לאדם, מפני שזהו הדבר היחיד עליו יש לאדם שליטה מלאה ובלתי מוגבלת…"

עיתון/ מגזין מועדף:
THE MARKER

דף הבית שלך באינטרנט:

IGOOGLE

בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
בית "דרך חיים" בנמל תל אביב

מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
פורד פוקוס

מהו ג'וב חלומותיך?
אני גאה לומר שהג'וב של היום היה ג'וב חלומותיי בעבר……

חופשה חלומית:
לא משנה היכן – משנה עם מי: עם אשתי והילדים….. (ובלי הסלולארי…).

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח