· שם החברה: ארזים- מקבוצת אורון אחזקות והשקעות בע"מ
· שנת הקמה: 2007
· מספר עובדים: 16 עובדים
גל קסטל, בן 46, נשוי + 3. גר בעיר רחובות. עוסק כ- 18 שנה בענף הנדל"ן. לפני זה שימוש כסמנכ"ל חברת רשף נכסים, סמנכ"ל לוגיסטיקה בקבוצת פרומרקט, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת מדיק מדיה. תחביב: אומניות לחימה.
· השכלה: מנהל עסקים ושיווק.
· היקף תקציב שיווק: כ- 10 מיליון ₪
· ספקי שיווק:
משרד פרסום : קו האופק
משרד יח"צ : דולפין פרסום ויחסי ציבור
משרד דיגיטאל : וויב דיגיטאל
משרדי עורכי דין : פירט וילנסקי, חגי אדורם, יריב בר דיין, חגי שבתאי
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
שיווק פרויקט בבאר שבע בשכונת פלח 5. במהלך שיווק אגרסיבי מכרנו תוך כחודש ימים 7 בניינים במחירים גבוהים מהמצופה.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
אין תחליף לאנשי השטח ! אם במשרדי המכירות לא יהיו צוותי מכירות מקצועיים והמובילים בתחומם, אין אפקט ממשי לכל עבודת השיווק, ככל שתהיה יצירתית ומדויקת. אני מאמין בהון האנושי – ועל כן תמיד בעמדת מנהלי המכירות במשרדי המכירות שלנו אנו דואגים להון האנושי המובחר שיש. גם צוות נותני שירות במעלה הראשונה וגם אנשי מכירות מקצוענים. מעבר לכך השיווק היום בדיגיטאל הוא המדיה המובילה אצלנו כיום בכל קמפיין ושם מתרכז מרבית תקציבי הפרסום שלנו.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
נסו להתאים את צורת השיווק על כל מאפיינה לסוג הפרויקט וייחודו. כל קמפיין שיוצא לדרך, עקבו ביסודיות לגבי תוצאותיו ברמה יומית ותקנו כיוון תוך כדי ריצה.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
גינדי בכרמי גת – מכירה אינטנסיבית בעיר פריפריאלית. אני חושב שהמהלך שעשו היה מצוין.
5. השאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אחד המנכ"לים שאיתם עבדתי בעבר שהרבה מתכונת היסודיות שמאפיינת אותי נרכשו ממנו.
· עבודה ראשונה? חברת מדיק מדיה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות, ניתוח והבנת השוק, הכרת המדיות השונות והכלים השיווקים העומדים לרשותך. חד ומהיר הבנה. יסודי. חרוץ.
· מקור ידע מקצועי שימושי? אתר מדל"ן, אתרים ועיתונים כלכליים ומקצועיים בתחום הנדל"ן מסייעים להיות בעניינים.
· ברשתות החברתיות? פייסבוק
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אר קפה
· ג'וב חלומות? יזם בתחום הנדל"ן
· חופשה חלומית: ניו יורק.