- שם החברה: דיזולב ישראל בע"מ
- שנת הקמה: 2014
- מספר עובדים: 3
דבי ברויטמן יהב, בת 45 גרושה + 3, בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ובמדעי הרוח מאוניברסיטה ת"א. שותפה, מנהלת פיתוח עסקי וסמנכ"לית שיווק של סטריפ הכביסה האקולוגי דיזולב בישראל.
· ספקי שיווק: BB&A – פרסום ומדיה חברתית, BB&A קליגר – יח"צ, 49ers – הקמת אתר ופרסום אינטרנטי
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
"יצירת מיתוג המותאם לקהל הישראלי – דיזולב קנדה מוכרת סטריפים לכביסה בעיקר לקהל יעד של שוחרי סביבה ומגיניה. אנו בדיזולב ישראל הבנו שהסגמנט הזה הוא קצה הקרחון ושאנו פורצי דרך במהפכה עולמית בתחום. הבנו שכל מי שיתנסה ויכיר את דיזולב ירצה שיהיה לו כזה בבית".
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
"יחסי ציבור ככלי מרכזי בחשיפת מוצר מהפכני וחדשני בתחום שאין בו הרבה שינויים – בנוסף, דיול בנקודות המכירה ודיוור ישיר של דוגמיות הם הכרחיים על מנת לחשוף את הקהל הרחב למוצר החדש ליתרונותיו ולאופן השימוש בו".
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם..
"מיקוד מסרים, מיקוד תועלות ובעיקר זיהוי פלטפורמה מתאימה לסגמנט. הקמפיין שלנו באינטרנט חשף באופן נרחב את דיזולב בייבי – סבון הכביסה הבריא ביותר לתינוק (דיזולב בייבי הוא מוצר לא מבושם בקרוב יושק דיזולב בייבי עם בישום עדין של טלק).החשיפה והפירסום של דיזולב בייבי התרכז באתרים ובפורומים של אמהות ונשים בהריון והזמין אותן לקבלת דוגמית חינם באתר ובעמוד הפייסבוק שלנו. ברגע שאמהות מנסות את המוצר מיד מבינות את יתרונותיו על פני המתחרים וקשה לחזור לשימוש במוצרים הקלאסיים והוותיקים".
- תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
אין לדיזולב מתחרה ישיר בישראל
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? שאול ברויטמן ז"ל , אבא שלי שהיה המורה והמנטור בתחום העסקי. איש משכמו ומעלה ואב השנה בכל שנה.
· עבודה ראשונה? קניינית בגדי ילדים ובייבי גאפ במשרד קניות "הלר" בישראל.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? אינטליגנציה ריגשית גבוהה
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "אונו"- מסעדה איטלקית כשרה בתל אביב של שף ניצן רז
· רכב? שברולט ספארק (קטן וחצוף)
· ג'וב חלומותייך? הג'וב נוכחי- זיהוי טרנדים ופיתוח מוצרים חדשניים
· חופשה חלומית: טרקים בעולם.
בתמונה: משה רייך, דבי ברויטמן, יהב אהרון