אישיווק השבוע: דוד סלם, מנהל שיווק, Le Wagon TLV


שם איש השיווק ותפקיד: דוד סלם, מנהל שיווק


שם החברה: Le Wagon TLV / בטטה בע״מ


שנת הקמה: 2018


מספר עובדים: 5



דוד סלם עזב את צרפת בגיל 15 ועלה לארץ לבדו, מתוך תחושת קשר חזקה לישראל, כשהוריו נשארים בפריז. בהתחלה גר ועבד בקיבוץ בן שמן, ולאחר מכן החל לעבוד במכירות ושיווק, והחל לעבוד בגיוס סטודנטים ב"לה ואגון". סלם התאהבת בתכנית, עשה את הקורס, והיום אחראי על מערך גיוס הסטודנטים ועל הפרסום.



היקף תקציב שיווק: 12,000 בחודש


ספקי שיווק: חברת יחסי הציבור 'דולפין'




באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
בחודש ו-10 ימים של שיווק אינטנסיבי ועבודת צוות הצלחנו למלא כיתה! דרך קמפיינים אונליין בגוגל ובפייסבוק. הקמפיינים הושקו אחרי למידת השוק של כל הסניפים של הבוטקאמפ בעולם וע״י יצירת קהלים דומים בארץ לאלו שבחו״ל.



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
שיטת הלימוד של הבוטקאמפים היא שיטה חדשנית שדורשת להפסיק את החיים שלך למשך שלושה חודשים ולהתרכז בלימודים אינטנסיביים. הלקוח הפוטנציאלי לא יכול לקחת את ההחלטה הזאת בקלות ובאופן מידי, ולכן השיווק גם צריך להיות בהתאם. לא למכור בצורה אגרסיבית אלא להסביר את ההבדלים בין הפתרון הזה לבין התחרות לבין שיטות לימוד קלאסיות וסטנדרטיות יותר. להביל ממכירות של מוצר, תהליך השיווק פה לוקח זמן. ואז, גם אחרי שהלקוח מעוניין – זה השלב שבו אנחנו צריכים להחליט האם הוא מתאים לנו כסטודנט, או לא.




טיפ למתחילים בעולם השיווק?
הרבה משווקים מתחילים, ולא רק הם, נוטים לשים את המוצר שלהם ב'פרונט'. במקום זה אני מציע לחשוף דווקא את הפתרון שהמוצר מציע, יותר מאשר את המוצר עצמו. שם צריך להיות הדגש.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך
חברת סלאק התחילה עם 14,000 משתמשים, לאחר חצי שנה היו להם כבר כ-171,000 משתמשים ,בתוך שנה היו להם כחצי מליון משתמשים פעילים וכיום יש להם כ-5 מליון משתמשים שמתוכם כ-1.5 מיליון משלמים.
השירות האיכותי שהם מספקים למשתמשים שלהם הפך לכלי פרסומי חזק מאוד. החברה מטפלת בכ-8,000 מיילים מלקוחות בחודש ומגיבה לכ-10,000 פוסטים בטוויטר בחודש למשתמשים שצריכים עזרה.



השאלון האישי:


איזו דמות השפיעה עליך? ג׳אק מא, מייסד עליבאבא


אישיווק מומלץ שעבדת איתו: ליעד גץ מTerrific Marketing


לימודים? סטודנט למדעי המחשב במכללת שנקר


עבודה ראשונה?חליבת פרות, בקיבוץ בן שמן


תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות


מקור ידע מקצועי שימושי? קורס שיווק ופרסום של Udacity בשיתוף גוגל והאבספוט


בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? קפה תחתית בלינקולן, ת"א


מהו ג'וב חלומותיך? נהג מירוצים


חופשה חלומית: לשוט ולצלול בין האיים ביוון

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח