אישיווק השבוע: דורון סימונוב, מנהל השיווק והמכירות של מחלבות השומרון


  • שם איש השיווק ותפקיד: דורון סימונוב, מנהל השיווק והמכירות
  • שם החברה: מחלבות השומרון
  • שנת הקמה: 1953
  • מספר עובדים: 65

  • פרופיל
    דורון סימונוב, 54, נשוי+3, משמש כמנהל שיווק ומכירות של מחלבת שומרון מזה 10 שנים. במסגרת תפקידו אחראי סימונוב על ניהול השיווק והמכירות בחברה ובמהלך תפקידו יזם את מהלך המיתוג מחדש של המחלבה שהביא לעלייה במכירות וחיבר את מוצרי המחלבה לקהלי יעד חדשים. בתפקידו הקודם ניהל את תחום הרשתות בחברת מילומור המייצרת שמני מאכל.

  • רקע
    מחלבת שומרון הוקמה בשנת 1953 במושבה בנימינה והינה יצרנית של למעלה מ-30 סוגי גבינות ויוגורטים מחלב פרה, עיזים וכבשים. בתחילת דרכה ייצרה המחלבה גבינה בולגרית וגבינת קשקבל צאן בלבד. במרוצת השנים גדלה והפכה למחלבה עשירה במוצרים אשר מוצריה נמצאים על מדפי המרכולים בכל רחבי הארץ.



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    לאור הדרישה הגוברת והולכת למוצרים העשויים מחלב עיזים וחלב כבשים. צרפנו השנה שתי מחלבות בוטיק למערך השיווק וההפצה שלנו. האחת מחלבת ברקנית ממושב כפר יחזקאל, המתמחה בגבינות מחלב עיזים ומחלבת דותן ממושב כפר שמואל, המתמחה בגבינות מחלב כבשים.

    את גבינות ברקנית אנו משווקים בהיקף ארצי ואת גבינות משק דותן אנו משווקים לרשת שופרסל ולמרכולים נבחרים נוספים. הצירוף של דותן וברקנית לסל הגבינות של מחלבת שומרון מעמיד את המחלבה כשחקן משמעותי בשוק הגבינות הישראלי.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    שיווק אגרסיבי ברמת השטח. שוק מוצרי החלב הינו שוק תחרותי ביותר. בכדי לרכוש לקוחות חדשים, כאשר מחלבת השומרון מתמודדת מול מחלבות בסדר גודל של תנובה וטרה, אנו מיחסים חשיבות רבה להארד קור של עולם המכירות דהיינו "מכירות מדלת אל דלת". כאשר מדובר במכירות לבתי קפה בתי מלון ורבים אחרים, אין תחליף לתהליך הטעימה אצל השפים במוסדות השונים ובכל הקשור לטעם הגבינות, יש למחלבת שומרון גבינות מנצחות.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    התכנון השיווקי מותווה איסרטגית כל שנה ונותן מענה תכנוני שנה קדימה לכל הבטי השיווק הנחוצים. החל מהתהליכים ליישום, דרך הזרועות המיישמות, כולל תיקצוב כספי לכל תהליך.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

    פעילות שיווקית מרשימה במיוחד הייתה החדרת מותג "מולר" לשוק הישראלי. בכל זאת, נכנס לכאן ענק אירופי דרך מחלבה ישראלית ועשה זאת בצורה מרשימה מאוד, תוך תכנון נכון של כל המהלך השיווקי ובהחלט מגיע להם שאפו על כך.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אליעזר פישמן (עוף החול)


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
האוטוביוגרפיה של לי איקוקה.


· עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר וגלובס


· דף הבית שלך באינטרנט
YNET ואתר sport5


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
מלון מונטיפיורי ברח מונטיפיורי בת"א.


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
סובארו
B4


· מהו ג'וב חלומותיך?
אני נמצא בו


· חופשה חלומית:
האיים המלדיבים.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח