אישיווק השבוע: דורי שבת, מנכ"ל CallMarker




שם החברה: CallMarker



שנת הקמה: 2016



מספר עובדים: 3






דורי שבת, אב לבת 5.5, חי ונושם יזמות ושיווק (אונליין ואופליין) כבר מעל ל 15 שנים.






1. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?



בסופו של יום, אנחנו מביאים שינוי תפיסתי לעולם מאוד מסורתי (טלמרקטינג), כל הלקוחות שלנו עוברים מהפך חיובי מאוד ברמת המכירות. אך לפני שמתחילים לעבוד עם המערכת, נדרשת הבנה כי התפיסה המיושנת של לדחוף מכירה כמה שיותר, גם למי שלא צריך את המוצר או השירות של החברה, כבר עברה מן העולם והיא אף מזיקה לחברה, משום שנדרש אחר כך להקצות משאבים לשימור ושירות לקוחות.






היום, באמצעות הטכנולוגיה של CallMarker ניתן להגיע ליותר אנשים אשר מעוניינים ולייצר לקוחות אשר יישארו עם החברות לאורך זמן רב יותר.






2. טיפ למתחילים בעולם השיווק



אין קסמים. צריך להבין מה הערך האמיתי של המוצר או השירות אותו אתם משווקים ולהציף אותו.






4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך



קוקה קולה במהלך אותו עשו ב 2016 – המעבר בין ״ Open Happiness ״ ל “ Taste the Feeling ”. המהלך מבטא את ההבנה שאנחנו בעידן פרסונלי אשר מחייב התאמה אישית של מותג לצרכן הסופי ולצרכים האישיים שלו…






5. השאלון האישי:



איזו דמות השפיעה עליך? Jonah Berger, Marcos de quinto



אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אורן מאיר – אדיקט



לימודים? מנהל עסקים



עבודה ראשונה? מוסיקה לפרסומות (ג׳ינגלים)



תכונה חשובה למנהל שיווק? מיקוד מיקוד מיקוד



מקור ידע מקצועי שימושי? Contagious: Why Things Catch On



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות : BBB



מהו ג'וב חלומותיך? מנכ״ל CallMarker



חופשה חלומית: דיסנילנד עם הבת שלי


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח