● שם החברה: CallMarker
● שנת הקמה: 2016
● מספר עובדים: 3
דורי שבת, אב לבת 5.5, חי ונושם יזמות ושיווק (אונליין ואופליין) כבר מעל ל 15 שנים.
1. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
בסופו של יום, אנחנו מביאים שינוי תפיסתי לעולם מאוד מסורתי (טלמרקטינג), כל הלקוחות שלנו עוברים מהפך חיובי מאוד ברמת המכירות. אך לפני שמתחילים לעבוד עם המערכת, נדרשת הבנה כי התפיסה המיושנת של לדחוף מכירה כמה שיותר, גם למי שלא צריך את המוצר או השירות של החברה, כבר עברה מן העולם והיא אף מזיקה לחברה, משום שנדרש אחר כך להקצות משאבים לשימור ושירות לקוחות.
היום, באמצעות הטכנולוגיה של CallMarker ניתן להגיע ליותר אנשים אשר מעוניינים ולייצר לקוחות אשר יישארו עם החברות לאורך זמן רב יותר.
2. טיפ למתחילים בעולם השיווק
אין קסמים. צריך להבין מה הערך האמיתי של המוצר או השירות אותו אתם משווקים ולהציף אותו.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
קוקה קולה במהלך אותו עשו ב 2016 – המעבר בין ״ Open Happiness ״ ל “ Taste the Feeling ”. המהלך מבטא את ההבנה שאנחנו בעידן פרסונלי אשר מחייב התאמה אישית של מותג לצרכן הסופי ולצרכים האישיים שלו…
5. השאלון האישי:
● איזו דמות השפיעה עליך? Jonah Berger, Marcos de quinto
● אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אורן מאיר – אדיקט
● לימודים? מנהל עסקים
● עבודה ראשונה? מוסיקה לפרסומות (ג׳ינגלים)
● תכונה חשובה למנהל שיווק? מיקוד מיקוד מיקוד
● מקור ידע מקצועי שימושי? Contagious: Why Things Catch On
● בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות : BBB
● מהו ג'וב חלומותיך? מנכ״ל CallMarker
● חופשה חלומית: דיסנילנד עם הבת שלי