דנה אלגזי, בת 32, בעלת תואר ראשון במשפטים ומנהל ועסקים מהמרכז הבינתחומי הרצליה , ותעודה לעיצוב פנים של הטכניון בחיפה. מתמחה בשלוש השנים האחרונות במותגי Out door של קבוצת VF העולמית, כמנהלת השיווק של מותגיVans, the north face, Eastpak .
ספקי שיווק: משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי ומשרד יחסי הציבור רוני ארנון.
1. מהו המהלך השיווקי החכם שביצעה החברה השנה:
במרץ האחרון השקנו חנות דגל של מותג Vans בישראל בדיזנגוף סנטר לצד אירוע הפתיחה שלווה בדמו של הסקייטרים המובילים בארץ בתוך חלל הסנטר. החנות התווספה לחנות הקיימת הנמצאת בקניון שבעת הכוכבים וקמה מתוך צורך של הקהל הנאמן שלנו בישראל להשיג את הקולקציה הרחבה של המותג במיקום אסטרטגי. פתיחת החנות הייתה כחלק ממגמה חדשה של החברה לפתיחת חנויות מותג בארץ .
כמו כן במותג התיקים Eastpak שיתפנו מובילי דעה ישראלים לצד סלבריטאים שיעצבו תיק ובסופו של תהליך עמד גם למכירה באתר המותג וזכה לקניית התיקים הישראליים כבר בשבוע הראשון של המכירה. המהלך היה בינלאומי וזכה לביקורות נפלאות על שיתוף הפעולה הישראלי .
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוותרי:
כחלק מאג'נדה של מותגי ה-Outdoor של VF, אנו מתחברים למובילי דעה בתחומים השונים לרבות ספורט, מוזיקה אומנות וכו' ועל כן מדי שנה אני מקיימת אירועים בתחומי העניין של המותג הרלוונטי ונותנת חסויות לאותם מובילים.
3. לקח חשוב שיכול לסייע לאנשי שיווק אחרים:
נסו להבין בצורה הטובה ביותר את ערכי המותג אתו אתם עובדים והתחברו לשטח ולאנשים שבו, התובנות שמקבלים מהשטח שוות הרבה יותר מכל בריף מסודר באשר הוא.
4. מילה טובה על המתחרים:
שיתוף הפעולה המתמשך בין אדידס לסטלה מקרתני מציב אותם בזירת האופנה ומספק להם תוכן מעניין לצרכן.
5. שאלון אישי:
השראה מדמות מקצועית : דורון מחלב, המנהל האישי שלי שמשלב בין חיי משפחה ומקצועיות אנושית ומראה לי שגם בימים מאד עמוסים יש מקום לשלב בין השניים.
עבודה ראשונה: קניינית וניהול רשת פרופיל
תכונה חשובה למנהלת שיווק: ירידה לפרטים הקטנים .
דף הבית: Saloona
בית קפה לפגישות: לאביט בדיזנגוף
רכב : גולף מאז ומתמיד ולעולם
עבודת חלומות: סטודיו לכדרות .
חופשה חלומית: לפלנד