שם החברה: ד'פלוס הפקות
שנת הקמה: 2006
מספר עובדים: 10
דנה אמדו, 32, נשואה, משמשת כסמנכ"ל שיווק בד'פלוס הפקות. במסגרת תפקידה אחראית דנה על ניהול כל מערך השיווק של החברה הכולל גיוס חסויות, חיבור לחברות מסחריות, ניהול קמפיינים פרסומיים במגוון עולמות תוכן וסיגמנטים, ניהול ויצירת שיתופי פעולה בהפקות הענק, יזום מוצרים חדשים ומיתוג החברה בתוך עולם ההפקות.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה ?
ועידת המוסיקה של Heineken , פורמט בינלאומי שיזמנו ותפרנו לראשונה בארץ במיוחד עבור Heineken במטרה להעצים את החיבור למותג ולערכיו. זה היה אירוע של יומיים שהשתתפו בו 800 מובילי תעשיית המוסיקה במהלך שעות היום (פאנלים וכיתות אומן) ו- 13,000 צעירים חובבי מוסיקה עכשווית בשעות הלילה (הופעות מח”ול). עבור מותג החתום על מובילות,פרימיום,עדכניות וחיבור למוסיקה ולצעירים, האירוע הווה פלטפורמת קד”מ ותדמית נפלאה ומדויקת.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?
הפייסבוק , מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?
במסגרת מסיבות הרחוב שלנו (ברוטשילד, שאול המלך, פורים ועוד) עלינו לייצר באז ולעדכן קהל של עשרות אלפים בפרק זמן קצר יחסית. כוחו של הפייסבוק ככלי להבאת 50,000 איש למסביות מבלי להשקיע שקל אחד בפרסום האירוע הוא פלא של ממש.
4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
מכונת הלייקים של פרומרקט עבור קוקה קולה- אחלה פעילות.
5. השאלון האישי :
• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? גיא קלנר, אחד האנשים היותר מקצועיים, מוערכים ויצירתיים שפגשתי.
• ספר שיווק? ה"סוד", נשאבתי לעולם חיובי והבנה שאין מגבלות ושהכול אפשרי ומציאותי. מומלץ ושונה מכל מה שהכרתי עד כה.
• עיתון/ מגזין: Themarker
• דף הבית שלך באינטרנט: Google
• בית קפה לפגישות עסקיות: קפה קפה
• רכב? סובארו B3 – רכב חברה
• ג'וב חלומותיך? סמנכ"ל שיווק זארה העולמית
• חופשה חלומית: משהו עם טיסה ארוכה, ים ובעלי איל.