אישיווק השבוע: דנה קלייד, מנהלת מותג ברברי, שסטוביץ

· שם החברה: BURBERRY FRAGRANCES המשווק ע"י חברת ש.שסטוביץ


· שנת הקמה: המותג ברברי נוסד בשנת 1856



דנה קלייד, מנהלת מותג ברברי בחטיבת הקוסמטיקה של שסטוביץ מזה 3.5 שנים. לפני כן הייתה מנהלת מותג היין "ברקן" בחברת טמפו במשך שנתיים, ולפני כן תקציבאית במשרד הפרסום "PUBLICIS במטה החברה בפריז.



· היקף תקציב שיווק:.5 3 מיליון ₪



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


המותג נמצא במומנטום נפלא…המעיל המפורסם של ברברי ה- TRENCH COAT, נלבש על השטיח האדום ועל ידי הסלבריטאים הכי חמים בתעשיית הבידור העולמית. לברברי יש כמעט 7 מיליון חברים בפייסבוק, 50 מיליון מבקרים באתר המותג בכל שנה והחברה הצליחה לייצר מאגר לקוחות של 1.2 מיליון לקוחות. כל העובדות הנ"ל חוברות ל טיימינג מצוין להשקה אסטרטגית של ליין חדש ובושם חדש. ההשקה הזו של BODY היא המהלך השיווקי הבולט ביותר של השנה.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?


פעילות שיווקית הכרחית מבחינתי במסגרת ההשקה של ברברי בודי היא קמפיין הפרינט המתוכנן שלנו עם פס ההרחה. אני מאמינה שכשיוצאים עם בושם חדש שהוא כל כך טוב, חובה כצעד ראשון להפיץ את הריח ברבים ולתת לכמה שיותר אנשים להתנסות בו ולהיווכח בעצמם בניחוח המדהים.



3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?


לחברת ש.שסטוביץ יש טכנולוגיה מאוד מתקדמת המאפשרת לי כמנהלת המותג לדעת בזמן אמת את נתוני מכירה של SELL IN – SELL OUT . מערך המכירה של שסטוביץ הפרוס בכל הנקודות מצויד במכשירים הסורקים כל מכירה של כל פריט. זהו כלי מדידה וניתוח המאפשר לי להיות עם היד על הדופק בכל תהליך המכירה ולנתב את המאמצים השיווקים לפי הצורך.



4. השאלון האישי :


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? כרמי לבינשטיין – מנהלת השיווק של יקבי ברקן בתפקידי הקודם כמנהלת מותג ביקב. אישה עתירת ניסיון, אומץ ויכולות פנומנליות של משא ומתן. למדתי ממנה רבות על איך מתנהל עולם השיווק.



· עבודה ראשונה? כשסיימתי את התואר השני שלי במנהל עסקים בפריז עבדתי כתקציבאית במשרד הפרסום PUBLICIS במחלקה הסלקטיבית של תקציב הפרסום LANCOME



· תכונה חשובה למנהל שיווק? לקיחת סיכונים. מי שלא מעז – לא מגיע לשום מקום…



· דף הבית? WWW.BURBERRY.COM


· בית קפה לפגישות עסקיות: רביבה וסיליה ברמת השרון. מקום שתמיד מזמן לי עוד כמה מפגשים מעניינים.



· רכב? יונדאי אקסנט



· מהו ג'וב חלומותיך? ג'וב החלומות הוא זה שמהווה שילוב של הגשמה עצמית, עולם תוכן מעניין וכזה המאפשר לי להיות אמא טובה.



· חופשה חלומית: תזרקו אותי על חוף הים, מים טורקיז, חול לבן ואני בעננים.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח