· שם החברה: BURBERRY FRAGRANCES המשווק ע"י חברת ש.שסטוביץ
· שנת הקמה: המותג ברברי נוסד בשנת 1856
דנה קלייד, מנהלת מותג ברברי בחטיבת הקוסמטיקה של שסטוביץ מזה 3.5 שנים. לפני כן הייתה מנהלת מותג היין "ברקן" בחברת טמפו במשך שנתיים, ולפני כן תקציבאית במשרד הפרסום "PUBLICIS במטה החברה בפריז.
· היקף תקציב שיווק:.5 3 מיליון ₪
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
המותג נמצא במומנטום נפלא…המעיל המפורסם של ברברי ה- TRENCH COAT, נלבש על השטיח האדום ועל ידי הסלבריטאים הכי חמים בתעשיית הבידור העולמית. לברברי יש כמעט 7 מיליון חברים בפייסבוק, 50 מיליון מבקרים באתר המותג בכל שנה והחברה הצליחה לייצר מאגר לקוחות של 1.2 מיליון לקוחות. כל העובדות הנ"ל חוברות ל טיימינג מצוין להשקה אסטרטגית של ליין חדש ובושם חדש. ההשקה הזו של BODY היא המהלך השיווקי הבולט ביותר של השנה.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
פעילות שיווקית הכרחית מבחינתי במסגרת ההשקה של ברברי בודי היא קמפיין הפרינט המתוכנן שלנו עם פס ההרחה. אני מאמינה שכשיוצאים עם בושם חדש שהוא כל כך טוב, חובה כצעד ראשון להפיץ את הריח ברבים ולתת לכמה שיותר אנשים להתנסות בו ולהיווכח בעצמם בניחוח המדהים.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?
לחברת ש.שסטוביץ יש טכנולוגיה מאוד מתקדמת המאפשרת לי כמנהלת המותג לדעת בזמן אמת את נתוני מכירה של SELL IN – SELL OUT . מערך המכירה של שסטוביץ הפרוס בכל הנקודות מצויד במכשירים הסורקים כל מכירה של כל פריט. זהו כלי מדידה וניתוח המאפשר לי להיות עם היד על הדופק בכל תהליך המכירה ולנתב את המאמצים השיווקים לפי הצורך.
4. השאלון האישי :
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? כרמי לבינשטיין – מנהלת השיווק של יקבי ברקן בתפקידי הקודם כמנהלת מותג ביקב. אישה עתירת ניסיון, אומץ ויכולות פנומנליות של משא ומתן. למדתי ממנה רבות על איך מתנהל עולם השיווק.
· עבודה ראשונה? כשסיימתי את התואר השני שלי במנהל עסקים בפריז עבדתי כתקציבאית במשרד הפרסום PUBLICIS במחלקה הסלקטיבית של תקציב הפרסום LANCOME
· תכונה חשובה למנהל שיווק? לקיחת סיכונים. מי שלא מעז – לא מגיע לשום מקום…
· דף הבית? WWW.BURBERRY.COM
· בית קפה לפגישות עסקיות: רביבה וסיליה ברמת השרון. מקום שתמיד מזמן לי עוד כמה מפגשים מעניינים.
· רכב? יונדאי אקסנט
· מהו ג'וב חלומותיך? ג'וב החלומות הוא זה שמהווה שילוב של הגשמה עצמית, עולם תוכן מעניין וכזה המאפשר לי להיות אמא טובה.
· חופשה חלומית: תזרקו אותי על חוף הים, מים טורקיז, חול לבן ואני בעננים.