אישיווק השבוע: דניאלה נפתלי, מנהלת פרסום ושיתופי פעולה בשומרי משקל


  • שם איש השיווק ותפקיד: דניאלה נפתלי, מנהלת פרסום ושיתופי פעולה.
  • שם החברה: שומרי משקל
  • שנת הקמה: 1966
  • מספר עובדים: 300

  • פרופיל:

דניאלה נפתלי, בת 45, נשואה +3 ילדים, מכהנת בתפקיד מנהלת פרסום ושיתופי פעולה בחברת "שומרי משקל". דניאלה הגיעה לשומרי משקל לאחר מספר שנים בתפקיד של מנהלת לקוחות במשרד פרסום. לקראת הקיץ, במסגרת תפקידה הובילה יחד עם צוות הניהול של שומרי משקל צעד שיווקי של תכנית הרזייה המותאמת לקיץ – "המרתון לביקיני" לקראת קיץ 2009- תוכנית מרתונית מאוזנת בת 9 שלבים המבוססת על תוכנית ה- SWITCH ושיטת הנקודות הידועה של שומרי משקל. דניאלה בעלת תואר ראשון במינהל עסקים מהמכללה למנהל.

שומרי משקל הינה חברת הרזיה הפועלת מזה 46 שנים בעולם ו-43 שנים בישראל. שומרי משקל פועלת בעולם בלמעלה מ-30 מדינות, ומפעילה בו-זמנית 50,000 קבוצות בכל שבוע המעניקות שרות לכ-1.5 מיליון מרזים. בארץ, מפעילה החברה כ-430 קבוצות בכל שבוע באמצעות צוות של 300 מדריכות ,מדריכים ופקידות המעניקים שרות לכ-15,000 מרזים.




  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
    הגדלת היקף הפעילות שלנו במקומות עבודה והרחבת פריסת הקבוצות הפתוחות שלנו בכל הארץ לכדי- 430 קבוצות המתקיימות כמעט בכל עיר ובכל ישוב ובכל חברה גדולה המכבדת את עצמה ודואגת לבריאות עובדיה.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    לא הייתי מוותרת על שת"פ , מאחר וזה יוצר סינרגיה מנצחת בעסקים, הרבה מעבר כל פעילות אחרת, שיתוף מאמצים, חשי]ה כםולה. סינרגיה מנצחת. במיוחד בתקופה כמו שלנו מאפשר להשתמש בכוחות הקיימים לתוצאות מניבות. השת"פ הביאו את שומרי משקל למקומות מאוד טובים לדוגמת השת"פ עם תנובה.



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
    השקת "המרתון לביקיני" לקראת קיץ 2009- תוכנית מרתונית מאוזנת בת 9 שלבים המבוססת על תוכנית ה-
    SWITCH ושיטת הנקודות הידועה של שומרי משקל. בבסיס התוכנית הגדרת מטרות מדויקות ואינדיבידואליות בתחילת התהליך, הן מבחינת ירידה במשקל בקילוגרמים ובאחוזים והן מבחינת שינוי בהיקף המותניים. המהלך מיועד לעבודה בקבוצות התמיכה, עם דפי מידע, משימות שבועיות ותפריטים מגוונים. במסגרת המהלך מתחייבת שומרי משקל למצטרפים החדשים, על ירידה של 6 ק"ג לפחות תוך חודשיים. במידה ולא ירדו, יקבלו חודש נוסף ע"ח שומרי משקל בשביל להשלים את הירידה המובטחת. המהלך מגובה בקמפיין במדיה בתקציב של מיליון ₪ בשלב ההתחלתי. מסתמנת התלהבות רבתית לקראת התוכנית שמתבטאת בהצטרפות מאסיבית של לקוחות חדשים לקבוצות שלנו ברחבי הארץ כולה.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה-
    אהבתי את המכוונים שסטודיו C יצאו איתם לאחרונה ..MOMWOW



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
שאול נפתלי, איש קריאטיב נדיר, הוא המנטור האישי והמקצועי שלי.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"ניהול ע"פ ערכים" מאת פרופ' שמעון דולן


· עיתון/ מגזין מועדף
דמרקר


· דף הבית שלך באינטרנט
גוגל


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
גופרמן ברשפון


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מיצובישי גראנדיס


· מהו ג'וב חלומותיך?
מה שאני עושה היום!


· חופשה חלומית:
שיט תעלות באנגליה

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח