אישיווק השבוע: דניאלה נפתלי, מנהלת פרסום ושיתופי פעולה, שומרי משקל

– שם החברה: שומרי משקל, ישראל


– שנת הקמה: בישראל – בשנת 1966- הזכיינית הראשונה בעולם ,של חברת האם הבינלאומית Weight Watchers int.


– מספר עובדים: 300

שומרי משקל הינה חברת ההרזיה הגדולה, הותיקה והמובילה בעולם. אם כל קבוצות התמיכה. תוכניותיה מתחדשות באופן תדיר ומבוססות על מחקרים רבים מתחום התזונה, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, פיזיולוגיה בריאות נשים ועוד. בכל מדינה מותאמת התכנית ע"י צוות מומחים מקומי. מחקרים בלתי תלויים שנערכו השנה ע"י רשויות הבריאות האמריקאיות, מצאו, גם השנה, את חברת שומרי משקל, כבעלת השיטה הטובה והמצליחה ביותר להרזיה ולשימור הישגיה לאורך זמן.




– היקף תקציב שיווק: 5 מיליון ₪ בשנה


– ספקי שיווק:
פרסום: גליקמן נטלר סמסונוב. יח"צ: גלאי תקשורת. קידום באינטרנט: שיאולוגי. ניהול רשתות חברתיות: פה לפה. סטודיו גרפיקה: מוטיבציה.




1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בימים אלו השקנו את נקודות פלוס- גישה חדשה ומהפכנית לאוכל והרזייה. נקודות פלוס, מבוססת על ההבנה שהדרך להרזיה תלויה בגורמים רבים – תזונתיים, חברתיים, נפשיים, התנהגותיים וסביבתיים. הבנת מכלול הגורמים, ושקלול של כל אחד מהם בתוך מרכיבי התוכנית, מהווים יחדיו את הדרך בה נקודות פלוס מכוונת את החברים בקבוצות, להצלחה בהרזיה ולשמירה על משקל תקין ואורח חיים בריא. למעלה משנתיים, מיליוני מרזים ברחבי העולם, מצליחים לרדת ולשמור על משקל תקין עם שיטת נקודות פלוס. חברת שומרי משקל הבינלאומית מדווחת על עליה בהיקף המשתתפים בקבוצות בשיעור של בין 30% ל- 50% ב30 המדינות השונות בהן היא פועלת. אנו כאן בישראל יכולים להעיד על נתונים דומים עם השקת התוכנית בארץ.





2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
ההתנהלות השיווקית והפרסומית של שומרי משקל בעת השקות והצגת מהלכים חדשים שונה מהפעילות השוטפת, ומצריכה שימוש בארסנל גדול ומקיף של אמצעי מדיה ואפיקי קידום שונים. בימים אלו, עם השקת נקודות פלוס, תקשרנו "בים באויר וביבשה"-טלביזיה, עיתונות, אינטרנט ורשתות חברתיות היוו פלטפורמות חשובות, כל אחת בתחומה ובכוחה הייחודי, להחדרת התוכנית.




3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים…
שומרי משקל מקפידה לחדש את תוכניות ההרזיה שלה מידי שנתיים בהתאם למחקרים בינלאומים בתחום. בין לבין אנחנו מקפידים ליזום מהלכים מעודדי מוטיבציה כמו "הרזיה מונעת" וה"מרתון לביקיני" שמגייסים את כל המרזים בקבוצות וכן את כל הקהל הפוטנציאלי שלנו לתהליך ולהצלחה בהרזיה. בכל תחום, ובמיוחד בתחום שבו אנו עוסקים, חייבים לחדש ולהביא את "הדבר הבא"…אנחנו בשומרי משקל מבינים זאת ומקפידים לספק לקהל לקוחותינו את התוכניות העדכניות ביותר בתחום ההרזיה והשמירה על משקל תקין לאורך זמן.





השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? שאול נפתלי, בן זוגי, איש פרסום , מנטור מנטאלי של אנשי פרסום, מלווה אותי ברמה האישית והמקצועית מאז ועד היום.


· עבודה ראשונה? תקציבאית במשרד פרסום


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת יצירתית להתמודד עם חידושים שינויים ובלת"מים. והיכולת להוביל חזון לידי מימוש והצלחה.


· דף הבית שלך באינטרנט: גוגל


· בית קפה לפגישות עסקיות: באחד מסניפי ארומה ישראל, בקרוב תפריט בריאות מנוקד ע"פ נקודות פלוס – גם טעים וגם מודעים למה שמזמינים.


· רכב? מיני ואן גראנדיס


· ג'וב חלומותייך? כל מה שאני עושה בכל רגע נתון הוא ג'וב חלומותי..אחרת לא הייתי כאן.


· חופשה חלומית: טיול קרוואנים ממושך באירופה ללא מועד חזרה



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח