אישיווק השבוע: דניאל אשכנזי, מנהלת שיווק, שקל בית מותגים


· שם החברה: שקל – בית מותגים.


· שנת הקמה: 1975


· מספר עובדים: 8



דניאל אשכנזי, מנהלת השיווק של שקל בית מותגים, חברה יבואנית של כלי בית איכותיים. אימא לשני בנים מתוקים, אשתו של יניב ובעלת עסק פרטי בשעות הפנאי J.



· היקף תקציב שיווק: לא נמסר



· ספקי שיווק: מודרן טוקינג, הגרפיק סטודיו, נובמבר יח"צ.



1. באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?


הצערת קהל היעד של המותג המוביל שלנו של צלחות CORELLE מבית CORNING. בעבר, הצלחות החזקות בעולם מארצות הברית היו נחלתן של נשים בגילאי 50+, העיצובים היו בסגנון וינטג' ורטרו, ונקודות המכירה ברחבי הארץ היו בהתאם: mama’s and papa’s stores.


בשיתוף פעולה מלא שלנו עם היצרן האמריקאי, הדגמים נהיו מודרניים יותר, צעירים ואף מתכתבים עם טרנדים עדכניים ביותר. בהתאמה, הפנייה שלנו לקהל צעיר נהייתה רלוונטית מתמיד ובכך הגענו לקהל יעד חדש שעד כה המותג לא פנה אליו ובהתאם כמובן המכירות גדלו.


אם בעבר אנשים רצו לקנות צלחות CORELLE בגלל האיכות והתפשרו על העיצוב, היום אנשים מתאהבים בעיצובים ועל הדרך נהנים מאיכויות המוצר.



בחמש השנים האחרונות לקחנו חסות על מגוון תכניות קולינריות, כאשר בשנתיים האחרונות המיקוד היה בהכנסת נושא האירוח לתכניות הבישול. האסטרטגיה היא שארוחה טובה לא נגמרת רק באוכל, אלא בחוויית האירוח הכוללת – עריכת השולחן, וההגשה לאורחים שהפכו לחלק אינטגרלי וחשוב מהסיפור. לכן, בכל תכניות הבישול שאנו משתתפים בהן יש גם פן של הגשה, צילחות או אירוח שמשתלב. בשנת 2017 נתנו חסות על הרצועה הקולינרית החדשה של קשת בה מיטב השפים מבשלים ומארחים עם הכלים שלנו.



2. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?


רצפת המכירה. מאחר ואנחנו חברה יבואנית, ואנו עובדים עם משווקים מורשים ברחבי הארץ – לא כולם מדברים את אותה השפה, לכל אחד יש את יתרונותיו. אנו מנסים למצוא את עזרי התצוגה שיתאימו לכולם, ושהמותג ישמור על ערכיו, בכל נקודות המכירה.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


הכירו את המותג שלכם על בוריו, הכירו את המתחרים, הגדירו מטרות ארוכות טווח ולא רק קצרות, זהו את קהל היעד שלכם וחשבו איך אתם מרחיבים אותו ופונים לקהלים חדשים, זכרו שאסטרטגיה זה נפלא אבל צריך לממש אותה גם ברצפת המכירה.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
קסטרו קידס, עושים פנייה מדויקת לקהל היעד, משתמשים בילדים שרים ורוקדים שזה תמיד
likeable. שימוש מדויק בשיר המוביל של העונה, בחיבור עם ילדים כישרוניים במיוחד.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? הבוסית שלי, מירב מליק


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אבירן מניר, מודרן טוקינג


· לימודים? תואר בתקשורת, התמחות בשיווק


· עבודה ראשונה? סטאז' באדלר חומסקי


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתי


· מקור ידע מקצועי שימושי? לינדה


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: דומיניק


· ג'וב חלומות? שיווק


· חופשה חלומית: מלדביים

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח