אישיווק השבוע: ד"ר שמוליק א. צרפתי. מנכ"ל משותף ובעלים של חברת Profit Group


  • שם איש השיווק ותפקיד: ד"ר שמוליק א. צרפתי. מנכ"ל משותף ובעלים
  • שם החברה: Profit Group
  • שנת הקמה: 1997
  • מספר עובדים: 40 קבועים, 400 זמניים


  • פרופיל
    ד"ר שמוליק א. צרפתי, בן 41, נשוי לנחמה ואב לעילאי, בר ושחר, בעלים ומנהל ביחד עם שותף וחבר – שי סימן טוב, את חברת הייעוץ השיווקי וקידום המכירות
    Profit Group מזה כארבע עשרה שנים. ד"ר צרפתי מרצה באקדמיה כתשע שנים. חובב ספורט מוטורי, סנובורד, אגרוף, ציור ובישול. לצרפתי תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה ותואר שני ושלישי בפקולטה לניהול.


  • רקע
    Profit הוקמה בשנת 1997 על ידי שי סימן טוב ושמוליק א. צרפתי. Profit עוסקת בתחום השיווק, בעלת שלוש זרועות משלימות: קידום מכירות, הפקות אירועים וייעוץ ארגוני-שיווקי. החברה מספקת שירותים סינרגטיים למגוון לקוחות כדוגמת קבוצת לאומי, קבוצת הריבוע הכחול, אסם, תנובה, חברת ההשקעות אלטשולר-שחם, FedEx, פז, בית החולים הפרטי הרצליה מדיקל סנטר, חברת דואר ישראל ועוד. החברה ממוקמת בלב תל אביב ובעלת שלוחה בצפון הארץ.



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


עבור לקוחותיה: קמפיין סטודנטים לאומי 2010. שילוב קרוס מדיה בקמפיין גיוס סטודנטים. פעילות קידום מכירות בקמפוסים בליווי דיילות פייסבוק, ייזום, תפעול וניהול משחק משימות לסטודנטים במקביל לפעילות השטח. ההצלבה בין העולם הווירטואלי לעולם האמיתי הניבה עשרות אלפי לידים, עשרות אלפי אוהדים, חשיפה למאות אלפי אנשים וגיוס אלפי לקוחות חדשים.



עבור Profit עצמה: העצמה ויצירת באז אודות פעילויות החברה באמצעות רשתות חברתיות. מעגלי הרשת מיצרים מצב לפיו כל אוהד המייצר הזדהות עם הקמפיין שהעלנו לרשת – מעביר אותם הלאה ויוצר התרחשות ובאז חיובי. באופן האמור זכינו לאהדת מותג, הוכחת פעילות אמיתית ולידים.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

פגישות 1:1 בעקבות Tele-Meeting. למנהלת השיווק בחברת Profit תמהיל עבודה לפיו תיאום פגישות עם לקוחות חדשים פוטנציאליים הכרחי. פגישה אחד על אחד מייצרת מצב אינטימי, קרבה הכרחית ואפשרות להגיש הצעות עסקיות.




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?


לכל זרוע בחברה מנכ"ל. לכל זרוע מטרות כמותיות ואיכותיות שונות מחד וסינרגטיות מנגד (סינרגטיות במובן סיפוק מגוון שירותים משלימים לאותו לקוח, כגון הפקה וקד"מ, ייעוץ וקד"מ וכיו"ב). כל זרוע קובעת צרכים, תקציב שיווקי ומנסחת חלופות שיווקיות לפעילות. לאחר האמור מתכנסות שלוש הזרועות, נבחנות החלופות כאשר החלופות הזהות מצטמצמות לכדי תקציב אחד. באופן האמור מתקבל חיסכון ושלמות מחד ופגיעה מדויקת בקהל מטרה מנגד.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


בשנה החולפת אהבתי בעיקר פעילויות גרילה ופעילויות מדיה חברתית אפקטיביות. כפר המוסיקה של קוקה קולה – שאפו לקרוס מדיה במיטבו הפונה בכלים נכונים לקהל מטרה מדויק.




השאלון האישי:



· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
השותף שלי, שי – משלים אותי.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ספר בתחום הפסיכולוגיה ממנו ניתן להשליך לתחום השיווק: היצור החברתי של אליוט ארונסון.


· עיתון/ מגזין מועדף
גלובס


· דף הבית שלך באינטרנט:
פייסבוק


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
קפה קפה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
ספורט


· מהו ג'וב חלומותיך?
להמשיך במה שאני עושה כעת


· חופשה חלומית:
פריז

אולי יעניין אותך

אביב בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
קרדיט יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח