אישיווק השבוע: הדר צדקה חזן, מנהלת שיווק חטיבת מוצרי תוכנה, מטריקס

· שם החברה: matrix חטיבת מוצרי תוכנה


· מספר עובדים: בחטיבה עובדים 70, בכל מטריקס 8300



הדר צדקה חזן, בת 41, נשואה ללירון חזן אמא לאיתמר בן 14 וטליה בת 9. גרה בכפר יונה. מציירת, מצלמת, כותבת, מתאמת ביוגה, עובדת וחיה שיווק.


· ספקי שיווק : אולמדיה – יח"צ, אנשים ומחשבים, ועוד הרבה ספקים קטנים וגדולים שעובדים מהלב והנשמה.



1. באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?


חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס היא נציגה בלעדית של מספר ספקים גדולים בעולם, האתגר לעשות לוקאליזציה לקהל הישראלי הוא משמעותי ביותר להצלחת שיווק מוצרי התוכנה האלו בארץ.

בשנה שעברה הגיע אלינו אליוט הורוביץ, המייסד והטכנולוג הראשי של
MongoDB , חברה מובילה עם שווי שוק של מעל 1.3 מילארד דולר. רציתי ליצור עניין רב סביב הביקור וההיכרות של עולם התוכנה הישראלי, והחלטתי על קיום 2 אירועים, כנס אחד התקיים לבכירים במלון הרודס בהרצליה וערב לפני שכרנו בר מגניב ומחתרתי בדיזינגוף. הרמתי את קמפיין MongoDBeer שיועד לחבר'ה הצעירים, כותבי התוכנה והמשתמשים שהם לאו דווקא מקבלי ההחלטות אך הם הכוח המניע. האירוע הלא רשמי היה הצלחה אדירה ומאז אנו מקיימים את מפגשי MongoDBeer באופן קבוע.



2. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
האתגרים הם רבים, שוק מוצרי התוכנה הוא תחרותי ויש לארגונים הרבה אלטרנטיבות גם חינמיות. הייחוד שלנו הוא הגודל שלנו, שנות הניסיון, ובעיקר האנשים שלנו שבזכותם שיתוף הםעולה ההדוק שלנו עם הספקים בחו"ל. אני בעצם מנהלת השיווק הישראלית של כל אחד מהונדורים שלנו בחו"ל וזה אומר התאמת תכנים ומסרים שיווקים שיתאימו לשוק הישראלי ששונה לחלוטין מהשוק האירופאי והאמריקאי.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
תשוקה! להתאהב במוצר / חברה / לקוח שאתם מייצגים, להאמין באמת, למצוא את נקודות החוזקה והפתרונות, להכיר תמיד את המתחרים, להאמין שהמוצר שאתם מייצגים הוא הכי טוב, באמת… אחרת זה לא יעבוד.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


אני עוקבת שנים אחרי השיווק הגאוני של אפל. אפל מצליחה להוביל ולבדל את עצמה ברמה מחשבתית, לעיתים ללא קשר לחידוש או יכולת טכנולוגית. אפל הצליחה ליצור בשיווק שלה "טיפוס" אפל וטיפוס "אנדרואיד", היא מצליחה לצלוח גם קשיים של גרסאות פחות מוצלחות ומכשירים שנשברו שישבו עליהם לא שינו את עקומת ההצלחה שלהם וההובלה שלהם. בעייני זה מדהים לא פחות ממדהים.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? אני שואבת השראה מדמויות נשיות פורצות דרך וגבולות, מדבורה הנביאה דרך מארי קירי ולא מפספסת בדרך גם את לאה גולדברג, חנה סנש ועדה יונת. אפשר לסכם זאת בנשים פורצות דרך וגבולות.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: "מכל מלמדי השכלתי", שירה רז מייזנר מנהלת השיווק של מטריקס היא המנטורית שלי, מקצוענית ופרפקציוניסטית ללא פשרות.


· לימודים? לימודי עיצוב אומנות וחינוך במכון הטכנולוגי, חולון, HIT.


· עבודה ראשונה? לאחר השירות הצבאי עבדתי במספר עבודות סטודנטיאליות – ביפר, YES ואף מלצרתי. למטריקס הצטרפתי בשנת 2005 למחלקת הגיוס ולאחר מכן לתפקיד במשאבי אנוש ורווחה של החברה. ב 2015 התחלתי את תפקידי כמנהלת שיווק במטריקס.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות, חשיבה פתוחה, להיות תמיד דינמי ולא מקובע, מה שנכון להיום לא בטוח שיהיה נכון מחר. להמציא את עצמך מחדש כל הזמן. להיות מעודכן – פוליטית, חברתית, פעילות ברשתות החברתיות ובמדיות השונות, לחפור ולהכיר דווקא את השונה ממך. להסתכל על הלקוח בגובה העיניים.


· מקור ידע מקצועי שימושי? כל יום אני מתחילה בקריאת כותרות כל העיתונים היומיים והניוזלטרים, בעידן המקסים שאנו חיים בו היום, אני עוקבת הדוקה של מספר הוגים, פילוסופיים, אנשי כלכלה, פוליטיקאיים, אנשי עסקים הכל מהכל, המהפכה הדיגיטלית מרתקת אותי ואני מקפידה להישאר מעודכנת.



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיותמאוד גמיש, אני בדרך כלל אתאים את עצמי לקרבת מקום נוחה לפגישה שאחרי או לפני.
באופן אישי נהנית ומקבלת השראה ב"פארוק" בשוק הפשפשים…


· מהו ג'וב חלומותיך? אני חושבת שהיום, אחרי גיל 40, אני יכולה להגיד שמצאתי את תפקיד חלומותי. אני נמצאת בדיוק במקום הנכון בשבילי היום הן מבחינת החברה והן מבחינת אתגרי התפקיד. החלום שלי, לשלב את היכולות האישיות והמקצועיות שלי ולקדם שכבות "מוחלשות" להשאיר חותם במקום כזה מרגיש לי משמעותי ביותר.



· חופשה חלומית: זה יכול לנוע בין הודו לניו יורק תלוי באיזה יום תשאל אותי, היום זה הודו J

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח