אישיווק השבוע: זהבה קוגן- מנהלת תחום סמארט, כלמוביל בע"מ

זהבה קוגן- מנהלת תחום סמארט, קבוצת היוקרה, כלמוביל בע"מ



  • שם החברה: כלמוביל בע"מ
  • שנת הקמה: קבוצת כלמוביל הוקמה בשנת 1906.
  • מספר עובדים : 1000 עובדים.

בת 36, גרושה ללא ילדים, גרה ברמת גן. בעלת תואר שני במנהל עסקים,MBA מהאוניברסיטה פתוחה. התחלתי כאשת מכירות בקיה, משם עברתי לקבוצת צ'מפיון מוטורס בה התקדמתי לתפקיד של מנהלת אולם תצוגה מרכזי בסיאט, משם לתפקיד של מנהלת מוצר בסקודה ואח"כ שוב בסיאט כמנהלת שיווק ומכירות. עשיתי הפסקה בת 3 שנים מענף הרכב, במהלכה התנסיתי בתחומים אחרים. בין היתר הייתי סמנכ"לית אופרציה בחברת הסטארט אפ גט-טאקס, ושבתי לענף, לקבוצת כלמוביל, לתפקידי הנוכחי לפני כחצי שנה. בזמני הפנוי אני רצה כ-40 ק"מ בשבוע, שוחה, מבשלת ומארחת, מבלה וקוראת ספרי מתח.


ספקי שיווק משרדי יח"צ : זאביק דרור , רוני וולף, משרד פרסום: wicked, דיגיטל: Isocia, כרמלון, הפקת אירועים: עומרי ועקנין.


מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? פרופיל הפייסבוק שלנו. קודמי לתפקיד ראה והכיר בחשיבות הזירה הדיגיטלית ללקוחותינו ובכלל, ואני בהחלט רואה עצמי כמי שממשיכה את הדרך. קהילת מעריצי סמארט מונה לא רק לקוחות ובעלי סמארט, אלא אנשים שמעניין אותם מה שיש לנו לומר. עמוד הפייסבוק של סמארט הוא הגדול ביותר בענף הרכב בארץ ומונה , נכון להיום, מעל ל- 19,500 מעריצים! רמת המעורבות והשיתוף בו הן אדירות החל מתגובות לפוסטים וכלה בהעלאת תמונות אישיות של בעלי סמארט וחובבי המותג מהארץ ומהעולם.. לנו מהצד השני, מאוד חשוב לדעת מה יש למעריצים שלנו לומר ואנו משתדלים להתייחס ברצינות לכל פניה.


על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? דיגיטל- קהל הלקוחות של סמארט הנו קהל אופנתי, עדכני וטכנולוגי. הלקוחות הנם אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים וככאלה- זמנם יקר. הם נוכחים בזירות הדיגיטליות השונות ומגיבים אליהן.


לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחריםכאשר תקציב השיווק אינו גדול עולה הצורך ביצירתיות ומקוריות. הזירות הדיגיטליות מאפשרות לעשות המון בתקציבים קטנים יחסית .


תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרההמתחרים העקיפים (אין לסמארט מתחרה ישיר) הקימו מועדוני לקוחות פעילים ומוצלחים. בהחלט מגיעה להם מילה טובה על כך. גם אנו, בסמארט, מתעתדים בשנת 2013 להקים מועדון בעלי סמארט חדשות ומשומשות , לטפח ולחזק את הקשר עם הקהל המיוחד שנוהג במכוניות שלנו.


השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? התמזל מזלי לעבוד תחת מנהלים מדהימים, ובחברת אנשים מוכשרים מקבילים ו/או כפופים אלי. מכל אחד יש מה ללמוד ,ואכן למדתי המון …ועדיין לומדת.


· עבודה ראשונה? 1997. השתחררתי מהצבא והתחלתי לעבוד כאשת מכירות במותג קיה.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? תעוזה ומקוריות.


· דף הבית שלך באינטרנט? google


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: לחמנינה, בתל אביב


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? ברור שבסמארט! ויש לי גם קטנוע ג'וי מקס 250 סמ"ק מתחת לבית.


· מהו ג'וב חלומותיך? בעולם האמיתי: כל תפקיד שעשיתי ועושה הוא המרתק והנכון לתקופתו. בעולם דמיוני תחת הנחה שאיני זקוקה לעבוד לפרנסתי: התנדבות בעמותות של בעלי חיים או בחווה השיקומית ל"כלבים מסוכנים". במקביל בר/מסעדה מדליק משלי בו אני גם במטבח וגם בחזיתJ


· חופשה חלומית: שני סוגים: האחת- סבב חופים ואתרי צלילה הכי יפים בעולם. השנייה-טיולים קולינריים סביב העולם. משתדלת שכל חופשה שיצאתי אליה או אצא בעתיד תהיה חלומית.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח