שם החברה:משוב גרופ
שנת הקמה: 1987
מספר העבדים: 20
פרופיל אישי:חיים אלוש עירוני מלידה הקים לפני 25 שנה את הירחון ״משוב חקלאות״ שהפך מיד לעיתון המוביל בחקלאות. ב1991 הוביל את החברה לתחום התערוכות והיום משוב גרופ נחשבת למובילה בתחום התערוכות הבינלאומיות בחקלאות והקלינטק.
ספקי שרות: פרסום: מדיה קום וקריספין אביעוז, יח"צ:נעמי צרפק וצבי תקשורת
מהלך שיווקי חכם בשנה האחרונה: גיוס 30 אחוז מציגים מחול לתערוכות קלינטק ואגרומשוב.
מהלך מנצח שהוכיח שישראל יכולה לארח תערוכות בינלאומיות אמיתיות שבהם גם המציגים וגם המבקרים מגיעים מכל העולם.
לקח שיווקי: שאף להיות הטוב ביותר בעולם אל תסתפק רק בשוק המקומי או הארצי.
אנחנו הישראלים מקצועיים ומוכשרים לא פחות מהגרמנים, האנגלים, האמריקאים או הסינים.
מילה טובה על מתחרה: המתחרים המשמעותיים ביותר הם התערוכות הגרמניות:
intersolar( אנרגיה סולארית במינכן), ifat (לאיכות הסביבה במינכן, fruit logistical (תערוכה לשיווק תוצרת חקלאית בברלין).
תערוכות מקצועיות אלה מצליחות למגנט אליהם אלפי מציגים ועשרות אלפי מבקרים מכל העולם. הגרמנים הפכו את התערוכות המקצועיות למונדיאל בדיוק כמו בכדורגל כל העולם המקצועי מתכנס בזמן התערוכה למקום אחד.
השאלון האישי:
דמות שהשפיע עלי: רמי לוי אדם שהצליח בעזרת יחסי ציבור לגבור על גדולים וחזקים ממנו כלכלית.
עבודה ראשונה: איש מכירות במקומון קול הנגב של ידיעות אחרונות.
תכונה חשובה אצל מנהל שיווק: להיות אסטרטג, לראות הנולד ולתכנן מהלכים קדימה שיתנו לך יתרונות מול המתחרים.
דף הבית שלי באינטרנט: https://cleantech.mashovgroup.net/
פגישות עסקיות: במסעדה. הארוחה המשותפת מאפשרת לצד השני להיפתח ובכך ניתן להשיג יותר שיתוף פעולה.
הרכב בו אני נוהג: טויטה קורולה.
ג'וב חלומתי: להצליח להגשים את החזון ולהפוך את קלינטק ואגרומשוב לתערוכות חשובות ומוצלחות מהתערוכות בגרמניה.
חופשה חלומית: חופשה עם המשפחה , אשתי פנינה ושלושת הבנות: עמית(30),יפעת(26), דור
(חיילת בקרוב) מכאל החתן ונעם הנכד שלושה שבועות להיות ביחד.