- שנת הקמה: 1957
- מספר עובדים: 40
- נשוי + 4, גר ברמת גן. עובד בתחום הקוסמטיקה מעל ל-20 שנה.
- משרד יחסי ציבור: סברינה בלהסן. משרד מיתוג: סטודיו גורפינקל. מדיה חברתית אריאל אריאב. עיצוב ופרסום: ליאת פרי.
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
קמפיין "שגרירת ג'יג'י" רתם קוסמטיקאיות לפעילות אינטראקטיבית בחברה. הענות מדהימה שהגיעה לשיא בכנס שנתי במהלכו הוגרלו גם פרסים והפרס הגדול מכונית.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
לאחרונה התחלנו במיתוג מכוני יופי המוענק בחינם לקוסמטיקאיות, כאשר הענות היא בכל אזורי הארץ. במהלך השנה אנו יוזמים כנסים מקצועיים אזוריים בהם מועבר מידע מקצועי לצד פרסום מחקרים וחידושים בתחום הקוסמטיקה המקצועית. פעילות אינטראקטיבית במרשתת. הדרכות מקצועיות וליווי אישי במכוני היופי.
האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?
משתמש בתוכנת CRM לניהול כל בסיס המידע על הלקוחות. בנוסף, חלק גדול מהשיווק נעשה גם באמצעות אתר החברה (כניסה מאובטחת לקוסמטיקאיות), עמוד הפייסבוק וניוזלטר היוצא באופן קבוע פעם בחודש.
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
חדירה טובה של מותג אמריקני הנמכר בחו"ל ברשתות שיווק, לשוק הקוסמטיקה המקצועית בארץ.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אליעזר לנדאו, מייסד החברה.
· עבודה ראשונה? הפצה לילית של עיתון דבר ועל המשמר.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת רגשית גבוהה, קריאת מגמות עתידיות בשוק הטיפוח.
· דף הבית שלך באינטרנט – YNET ודף הבית של אתר ג'יג'י.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? נוהג לארח אורחים מחו"ל במסעדת אבראג' בכיכר קדומים ביפו העתיקה. שילוב בין האווירה למטבח האותנטי מקסים את האורחים שלי כל פעם מחדש.
· רכב? קאיה ספורטאז'
· מהו ג'וב חלומותיך? אני עוסק היום בתחום שהכי מעניין אותי – יופי ואסתטיקה.
· חופשה חלומית: רוצה לטייל עם המשפחה באוסטרליה וניו-זילנד.