- שם החברה: אקטיב טרייל
- שנת הקמה: 2004
- מספר עובדים: 36
חן עובדיה, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול, החלה את דרכה כמנהלת לקוח בסוכנות הסושיאל "בלינק", ומשם עברה למחלקת הדוברות בתנובה כמנהלת אתר האינטרנט. בחצי שנה האחרונה מנהלת את השיווק בישראל של חברת אקטיב טרייל.
- היקף תקציב שיווק: 1M דולר בשנה
- ספקי שיווק: החברה דוגלת בשיווק In-house כדי שהמערך השיווקי יהיה 360 מעלות, יעיל ככל שניתן ומדבר באותה השפה.
- באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
מהיותה אקטיב טרייל מובילה בתחומה, יש לנו את הפריווילגיה ל"חינוך שוק" דרך שיתופי פעולה עם רוב בתי הספר המובילים לדיגיטל ולמקצועות השיווק בארץ. אנחנו מעבירים קורסים אקדמיים וסדנאות מקצועיות וכך בעצם נוטלים חלק פעיל בהשכלה של אותם אנשים שהולכים לאייש את המשרות הללו בעתיד.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
מלבד אימייל מרקטינג כמובן,פרסום במדיה החברתית בדגש על פייסבוק. אני אוהבת לראות את האינטראקציה של הגולשים עם התוכן.
- טיפ למתחילים בעולם השיווק:
תעזו. תהיו סקרנים, יצירתיים, חדשניים ואל תישארו רק במשבצת שלכם- תלמדו דברים גם שלא קשורים באופן ישיר לתפקיד שלכם. מבטיחה שזה ישתלם בעתיד. J
- פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
האפי סנדי (Sunday Funday) של דומינוס כמובן. קמפיין מעולה שהפך למסורת ומזוהה עם המותג.
- השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עלייך? מקצועית: דנה אפשטיין. עבדה בעבר כמנהלת הדיגיטל הקונצרני בתנובה. עבדנו ביחד כשנה והיא היוותה השראה עבורי בעיקר בכל הנוגע לתעוזה ושאפתנות אינסופית.
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: רון רבינוביץ' סמנכ"ל אקטיב טרייל ובובה דיגיטל, וגם- המנהל הנוכחי שלי. מצליח לנהל ביד רמה כל כך הרבה דברים במקביל, חריף בכל שעות היממה, בעל ידע רב בכל אספקט שיווקי. מקצוען אמיתי.
· לימודים? תואר ראשון בתקשורת וניהול- מכללה למנהל
· עבודה ראשונה? מנהלת לקוחות בחברת "בלינק"
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חייבים רק אחת? טוב נו… יצירתיות!
· מקור ידע מקצועי שימושי? חחח. גוגל תופס? אם לא, אז הספר: “Extreme Ownership by Jocko Willink and Leif Babin”
ואני די מכורה לפודקסטים בתחום של יזמות.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: כל מה שבסביבת המשרד, נוח וזמין.
· מהו ג'וב חלומותיך? סמנכ"לית שיווק בכירה בחברת אופנה
· חופשה חלומית: שבוע קסום של ים, אוכל ומנוחה באיים המאלדיביים