· שם החברה:RSM שיף הזפרץ ושות' רואי חשבון
· שנת הקמה: 1978
· מספר עובדים: 150
בעלת ניסיון של 15 שנים בעולם השיווק, האסטרטגיה והפיתוח העסקי. כיום, מנהלת את מערך השיווק והפיתוח העסקי של פירמת ראיית החשבון RSM שיף הזפרץ ושות' רואי חשבון, אליה הגיעה לפני כ- 4 שנים על מנת להקים את המערך.
RSM שיף הזפרץ ושות' רואי חשבון, מהפירמות הגדולות והוותיקות בישראל וחברה ברשת ראיית החשבון הבינלאומית RSM, המדורגת כרשת ה- 6 בגודלה בעולם ונבחרה בשנת 2017 ל"רשת השנה".
את ראשית דרכה המקצועית החלה טלי בעולם הפרסום, כשטיפלה בתקציבים אסטרטגיים של ארגונים מהגדולים במשק, בהם בזק , סלקום , המסלול האקדמי המכללה למנהל , תנובה ועוד.
בעבר, טלי ליוותה כיועצת אסטרטגית ארגוני SMBבתהליכי גיבוש ויישום של אסטרטגיה עסקית, שיווקית ותקשורתית. טלי גם ניהלה את תחום שימור וגיוס הלקוחות בשירותי בריאות כללית, והייתה שותפה למהלכים שיווקיים אשר הובילו את הכללית למאזן לקוחות חיובי לאחר שנים רבות של נחיתות תדמיתית.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
א. חיזוק המודעות לשם המותג RSM ומיצובו כמוביל בתחום הייעוץ העסקי והפיננסי בישראל לחברות ה- Middle market . המיקוד העסקי בחברות הללו נולד מתוך הבנה שיש הבדל בין חברות Middle Market לעסקים הקטנים ולכן לא נכון להתייחס אליהם כאל מקשה אחת. חברות ה- Middle Market הן מעין "ילד סנדוויץ'" של המגזר העסקי שלא מקבל מענה לצרכים הפיננסיים והעסקיים הייחודיים שלו ולעובדה שבסוף בסוף הוא מחפש trusted advisor ושותף לדרך.
ב. פיתוח שירותי ייעוץ בתחום הסייבר וניהול סיכונים – איום הסייבר הינו אחד מעשרת האיומים הבולטים שמשפיעים על תאגידים עסקיים בעידן כלכלת המידע, ורמות הסיכון בתחום זה הולכות ועולות כל הזמן מהסיבה שהתחרות בין ארגונים מתנהלת ברשת ויכולה להביא עד לשיתוקו של ארגון עסקי. אי אפשר לדבר היום על ניהול עסקי ואסטרטגי מבלי לתת מענה לניהול הסיכון בתחום הסייבר ואבטחת המידע. לכן פיתחנו סל שירותים רחב החל מסקרי סיכונים וכלה בגיבוש אסטרטגיה אבטחה , שירותי מודיעין עסקי ייעודיים לסקטור או ארגון מסים ותרחישי דמי המדמים מתקפות ב- real time .
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
א. כאשר משווקים שירותים, ובייחוד שירותי ייעוץ, אין דבר כזה B2B או B2C אלא H2H – human to human . זו הסיבה שנטוורקינג וקשרים אישיים עם לקוחות, שותפים עסקיים ו"שגרירים" של הפירמה הם הכי חשובים , הם האקו- סיסטם שבונה את המותג.
ב. "התוכן הוא המלך" אינטרנט ורשתות חברתיות הן פלטפורמות נהדרות להעביר מסרים שיווקיים ומקצועיים ובייחוד בתחומי עיסוק שהם תחת רגולציה. בעצם זו הדרך לבסס ערכים של מומחיות ומקצוענות.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
אם אין לכם את "הרעב" הבלתי פוסק לכבוש עוד יעד ועוד פסגה, ותשוקה אמיתית למותגים ולקוחות אז אל תתחילו!
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אני חושבת שקמפיין Me too ,הוא ללא ספק קמפיין השנה! קמפיין טוב נמדד ברמת המעורבות והאקטיביות של קהל המטרה בזכות הקמפיין. וכאן בזכות קמפיין Me too כללי המשחק השתנו ונשים וגברים שהוטרדו מדברים על זה בריש גלי. הכוח עבר אליהם וכל זה לא היה מתאפשר ללא החיים בעידן הדיגיטלי וללא הרשתות החברתיות שמשנות את השיח ומייצרות כללי משחק חדשים.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
יש כמה. המנהלים שלי בתחילת הדרך, יזמיות ומנהלות בכירות שעשו את הבלתי אפשרי ומהן אני שואבת השראה, והמנהל הנוכחי שלי ממנו אני לומדת יום יום שהסוד להצלחה הוא להמשיך ולשווק כל הזמן ללא הפסקה וללא מנוחה וכמו כן , להשקיע באנשים ולהבין אנשים , להתבונן ולהבין את הצרכים והמוטיבציות של האדם שעומד מולך בין אם זה לקוח , עובד או קולגה.
· עבודה ראשונה? נציגת שירות במוקד קשרי לקוחות של פלאפון
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יזמות וטוטאליות
· מקור ידע שימושי באינטרנט? הבלוג של סת' גודין בשביל ההשראה , האתר של BCG בשביל האסטרטגיה
Pragmatic Marketing בשביל הפרקטיקה
· ברשתות החברתיות? בכולם – Tali Gadi
· חופשה חלומית: אינדונזיה