אישיווק השבוע: טלי כהן, סמנכ"ל שיווק רשת מועדוני הכושר גרייט שייפ




  • שם איש השיווק ותפקיד: טלי כהן סמנכ"ל שיווק
  • שם החברה: רשת גרייט שייפ
  • שנת הקמה:1996
  • מספר עובדים: 500
  • פרופיל קצר

טלי כהן, 30, סמנכ"ל שיווק רשת מועדוני הכושר גרייט שייפ מזה 4 שנים. במסגרת תפקידה אחראית טלי על ניהול המערך השיווקי ברשת, בניית מותג ואסטרטגיה שיווקית,תכנון תקציבי שיווק שנתיים רשת ומועדונים תוך עמידה ביעדים ברורים. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת שיווק ומועדון פיזיקל רמת השרון ופיזיקל רמת גן. לטלי תואר BA בתקשורת וניהול התמחות בשיווק ופרסום ולימודי תואר שני במניהל עסקים.



GREAT-SHAPE הינה רשת מועדוני בריאות וכושר הרואה חשיבות רבה בקידום תרבות הספורט והפנאי בארץ בכלל ובקרב מנוייה בפרט. הרשת משלבת בין צוות מקצועי, ציוד מתקדם ביותר, שירות ללא תחרות וחדשנות, לבין אווירה ביתית נעימה ומשוחררת. המועדון הראשון הוקם בשנת 1996. שם גובש הקונספט המרכזי, אשר מלווה אותנו עד היום ומושתת על מקצוענות,משפחתיות ושירות,כערך עליון. בשנת 2001 הוחלט אסטרטגית לפתוח סניפים נוספים ולהיות רשת מועדונים מובילה, בפריסה ארצית.





  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
    בשנה האחרונה השקיעה גרייט שייפ בפתיחת שני סניפים חדשים בפריפריה. מהלך זה של כניסה מאסיבית לפריפריות תוך השקעה גדולה בעיצוב, ציוד המעודכן ביותר וצוות מיומן, נובע מחשיבה האסטרטגית שמנחה את פעילות החברה "להביא את ת"א לפריפריות". סניפי הרשת מעוצבים בהתאם לאופי אוכלוסיית המקום, ואופי השיעורים אף הוא נגזרת של זיהוי צרכי האוכלוסייה המקומית. פתיחת הסניפים החדשים תוך הטמעת סטנדרטים גבוהים במיוחד, חושפת את הרשת לקהל מנויים חדש אשר לא נמנה עד כה על קהילת נאמני הכושר,ומנויים השואפים בשידרוג פעילותם הקיימת.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    כחלק מפעילויות השיווק של הרשת אנו עובדים באופן שותף מול מערך יחסי ציבור. אל פעילות שיווקית זו לא אוותר שכן אני רואה חשיבות רבה בהעברת מסרים ותכנים באמצעי התקשורת שלא כדרך פרסום קונבנציונאלי, אין לי ספק, שלעיתים דרך זו אפקטיבית ומשמעותית יותר והמסרים המועברים נתפסים כאמינים ומקצועיים יותר בעיקר כאשר עוסקים בתחום בו אנחנו פועלים. פעילות יחסי הציבור היא הדרך יעילה מבחינתי לתקשר את החזון,המקצועיות, והפעילויות השונות והמגוונות המתקיימות ברשת.



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
    כחלק מאסטרטגיית השיווק של גרייט שייפ להיות החלוצה והמובילה בכל הקשור לקידום תרבות הספורט והכושר , תוך הבאת הטרנדים החדשים ביותר בעולם , אל תוך עולם הכושר בישראל, יזמה הרשת בשיתוף ליגת הקרבות "דוג פייט" את אירוע אומנויות הלחימה המשולבות הגדול ביותר בארץ . האירוע נערך בערב פורים במתחם הסטואה אשר בגעש. באירוע אשר זכה לתהודה תקשורתית גדולה , ולאלפי צופים, התחרו טובי הלוחמים בישראל. האירוע היווה את יריית הפתיחה לכניסת הרשת גם לתחום אומנויות הלחימה. הרשת משקיע משאבים רבים ביצירת זירה מקצועית ללוחמים ולחובבי הענף, אשר ימצאו בגרייט שייפ את המקום המקצועי ביותר בקטגוריה זו.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    רשתות מתחרות מפתחות את נושא התזונה כמוצר נלווה, הדבר נעשה בצורה מקצועית ויסודית ומעניק לתחום אפשריות לפיתוח וצמיחה.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אבא שלי


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"פרה סגולה" סת' גודין


· עיתון/ מגזין מועדף
בלייזר


· דף הבית שלך באינטרנט
ynet


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
"לנדוור" אבן גבירול


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
פיג'ו 307


· מהו ג'וב חלומותיך?
ג'וב המאפשר סיפוק והגשמה הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית


· חופשה חלומית:
כל מקום שיש בו שמש ים שקט והרבה ירוק.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח