- שם החברה: שרות כרטיסים כלל עולמי (LiveTickets.co.il)
- שנת הקמה: 2006
- מספר עובדים: 7
לאחר כשמונה שנים בתפקידי ניהול מכירות בחברות קטנות וגדולות בשוק הפרטי, החליט להתמקד בפיתוח עסק עצמאי. ההתחלה לא היתה קלה, אך בשנת 2006 הוקמה החברה לשיווק כרטיסים לאירועי בידור וספורט בחו"ל, כאשר את רוב הפעילות בשנים הראשונות ניהל מהבית ללא עובדים. בשנת 2010 לאחר פיינל פור מוצלח בברצלונה, פתח את המשרד הראשון והחל בגיוס עובדים. כיום המשרד של LiveTickets מונה 7 עובדים והוא פועל בשוק הישראלי והבינלאומי. עד כה רכשו דרכו כרטיסים למעלה מ- 50 אלף לקוחות כמעט מכל מדינה ברחבי העולם.
- היקף תקציב שיווק: כ- 800 אלף ₪ בשנה
- ספקי שיווק: יח"צ – פרואסטרטגיה, גרפיקאים – עצמאיים
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
הפיינל פור במילאנו היה אחד מרגעי השיא שלנו בשנת 2014 , כאשר היינו אחד הספקים היחידים שהיו ברשותו כרטיסים עד מספר שעות לפני חצי הגמר של מכבי מול צסק"א.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פרסום באינטרנט. פעילים מאוד גם בנטוורקינג מול לקוחות הפרימיום
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
מכיוון שאנו משווקים כרטיסים לעשרות אלפי אירועי בידור בכל העולם, למדנו עם הזמן באיזה מדינות להתמקד ואילו אירועים לקדם. בתחילת דרכנו פירסמנו קבוצות כדורסל אמריקאיות אשר הסיומות שלהם דומות לסיומות של קבוצות ספורט במדינות אחרות, כגון "ספרס" באנגליה, שזה שמה המקוצר של קבוצת טוטנהאם הלונדונית. עברו מספר שעות עד שעלינו על הטעות, שעלתה לנו במאות דולרים.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
שיתוף הפעולה בין ספורט איוונטס ואל על המציע כרטיסים לאירועי ספורט ובידור בחו"ל ללקוחות אל על הוא מהלך שיווקי מוצלח.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מנכ"ל מי עדן לשעבר יורם כהן
· עבודה ראשונה? אניעם טמבור (שיווק מערכות לטיהור מים)
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות והעזה
· דף הבית שלך באינטרנט: www.livetickets.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ניקירוז בנאות אפקה
· רכב? שברולט של המשרד
· ג'וב חלומותיך? להיות בעלים של מסעדה על חוף ים פסטורלי
· חופשה חלומית: טיול באוסטרליה וניו זילנד ב mobile home עם המשפחה