· שם החברה: חברת דקור
· שנת הקמה: 1972.
· מספר עובדים: 170 עובדים
יוראי אבני בן 57, נשוי לרויטל, ואב ל- 3 בנות (27 תואר, 22 שונית, 19 אגם וכלבה בשם שוקו). בתפקידו הנוכחי מזה 17 שנה בדקור, ומעיד שהיא המשפחה השנייה עבורו ולעתים אף משפחתו הראשונה. אספן של רהיטים וחפצים שהושלכו והפיכתם למוצרים שמישים מעניינים – ממחזר פסולת. בנוסף חובב בישול, אחראי על הבישולים בבית וכפועל יוצא מכך אוהב לארח. 4 פעמים בשבוע הולך לחדר כושר ב- 6 בבוקר- מקום שממלא אותו באנרגיות טובות המשרות על הסביבה.
· היקף תקציב שיווק: ההשקעה הגדולה היא באיכות המוצר וכתוצאה מכך גם מחיר הוגן ללקוח.
· ספקי שיווק: וויב דיגיטל שאחראים על הפעילות הדיגיטלית, משרד הפרסום והמיתוג שוטרס ומשרד יחצ "יפעת יחסי ציבור". כולנו ביחד וכל אחד לחוד יוזמים, מעלים רעיונות, סיעור מוחות ועוד. על מנת לחדש, לרענן, להתרחב ובסופו של דבר לתת את המענה האיכותי ביותר לקהל פרטי ומקצועי כאחד – אדריכלים ומעצבים.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
לאחר המעבר של דקור למפעל החדשני בקרית גת שמתהדר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בארץ, המהלך המתבקש של החברה הוא לחדד את הפן הטכנולוגי העוצמתי והתוצאות הגבוהות והמדויקות אליהן אנו מגיעים, זאת תחת הסלוגן
.. DECOR THE ART OF TECHNOLOGY
בדרך זו אנו יוצרים בידול, וממחישים לקהל לקוחותינו את היכולות של החברה. זאת, כמובן תוך רמת שירות גבוהה ביותר , שימוש בחומרים בלעדיים ועיצובים יוצאי דופן.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
אני חושב שדווקא השילוב של הפעילויות השונות יוצר שלם שהרבה יותר גדול מסך כל אחד מחלקיו. הנוכחות של דקור במדיות התקשורתיות השונות, כמו גם פעילויות שאנו עושים מתחת לפני השטח, השתתפות בכנסים מקצועיים, פעילות מצומצמת עם קהל היעד – כל אלו ביחד ולחוד חשובים מאוד.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
ראשית אמליץ לו להאמין במוצר. אם הוא לא מאמין אז מראש חבל על המאמץ. בתחילת דרכו שיתמקד בהכרת המוצר, להבין מהם יתרונותיו, מיהם הלקוחות , חתך אוכלוסייה. לבנות אסטרטגיה שיווקית שקשורה קשר הדוק לכל המהלכים של החברה ולא רק המהלכים השיווקים- כל אלו יובילו להצלחה אישית וקבוצתית.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
הרשים אותי המהלך השיווקי של שברולט תחת הסלוגן " כל 7 שניות נמכר שברולט בעולם". קמפיין מדויק שמעביר מסר איכותי עם הנעה לפעולה לקהל הרלוונטי של מותג הרכב. ללא שימוש בפן מכירתי מובהק.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אלברט איינשטיין – עם דגש למשפטים "החזקים" שמבחינתי הם אבן דרך וחותם משמעותי ביצירה שלי.: להלן ציטוטים
" המקור היחיד לידע הוא ניסיון". "לא נוכל לפתור בעיות באמצעות אותה צורת חשיבה שהשתמשנו כשיצרנו אותם". "רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק – מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע".
3 משפטי מפתח שמובילים אותי וכתוצאה גם את הצוות שמקיף אותי.
· עבודה ראשונה? עיצוב אופנה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להאמין במוצר, להתמיד, להיות עקבי וישר. כשרון בלהוביל עובדים למהלכים והצלחה בשיווק.
· מקור ידע מקצועי שימושי ? הספר "מצוינות אישית וארגונית" מאת ד"ר צבי ברק, גישה יישומית למימוש הפוטנציאל בשאיפה המתמדת למצוינות.
· ברשתות החברתיות? להתאים במדויק את הרשת החברתית למוצר. לא כל מקום או בכל מחיר – רלוונטי לדחוף את כל סוגי המוצרים/שירותים.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? PIECE OF CAKE בית קפה בלבונטין בתל אביב. מקום שאפשר גם ליהנות מהאווירה, שרות מעולה, זמין ונוח לפגישות במרכז תל אביב.
· מהו ג'וב חלומותיך? יזמות
· חופשה חלומית: זנזיבר, כי אני אוהב ומתחבר לטבע, למרחבים, לים ולנוף. בורח כשיכול מהרעש האורבאני. אגב, באחרונה חזרתי מחופשה משפחתית בקובה ומקסיקו, טעמתי את הטבע והתרבות המקומית.