- שם החברה: תביא לי טכנולוגיות בע"מ
- שנת הקמה: 2013
- מספר עובדים: 50
יורם ארגמן הינו יזם סדרתי, בעל חשיבה עצמאית וקריאטיבית שתמיד מפתיע עם רעיונות מבריקים אשר הופכים למיזמים שימושיים וייחודיים. לדוגמא: MeZeZe, האפליקציה הראשונה הציגה את פרטי המתקשר אם לא היה קיים בספר הטלפונים. Call a Cake, משלוחי עוגות מעכשיו לעכשיו.
"תביא לי" היא האפליקציה הראשונה מסוגה להזמנת שליחים אישיים: מזינים את פרטי המשלוח, בוחרים את יעדי האיסוף והמסירה, מסמנים את רמת הדחיפות… ולדרך!
- היקף תקציב שיווק: מליון ש"ח
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
חשיבה מחוץ לקופסא, לתקוף את נקודות הצורך ולתת פתרון נקודתי. לדוגמא, נכנסנו לתל השומר, והפצנו את הבשורה לאלפי חולים אשר "תקועים", אשר מוכנים לתת הכל כדי שמישהו יעשה עבורם משהו חשוב, דחוף, או משונה ככל שיהיה. כמו כן אנו מבצעים פעולות ויראליות ברשת ויח"צ אפקטיבי.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
יח"צ זה הפרסום הכי טוב ונכון עבורנו! זו דרך פרסומית להעביר את הבשורה, ללמוד על המוצר ולהגיע לחשיפה בהיקף ששום מודעה לא משתווה לה. אנשים נוטים להתעניין בכתבות טובות ולוקים בעיוורון פרסום.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? כל יום להיות באוויר בכל דרך שהיא… לא להפסיק ליצור באז ותמיד להפתיע ולחדש.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: אין מתחרה.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מר' יוסי אופיר, הבוס המיתולוגי שלי שלימד אותי תמיד לעשות ותוך כדי תנועה לשפר, אחרת לא יהיו תוצאות!
· עבודה ראשונה? קבוצת גבעון – סוכנות למכירת רכבים חדשים – דיהטסו ודיהו
· תכונה חשובה למנהל שיווק? לייצר עניין ולהניע את כל הזרועות (יח"צ, פרסום, מיתוג וכו…) באופן יום יומי.
· דף הבית שלך באינטרנט: https://www.tavily.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה ג'רמייה – דיזינגוף 306, תל אביב.
· רכב? רק אופנועים… כרגע, Yamaha TMax 530cc
· ג'וב חלומותיך? לנהל את החברה שלי ברמה העולמית.
· חופשה חלומית: חופשות חלומיות הינן עם מי ולא לאן… בקיצור, עם אהוביי ולא משנה לאן!