אישיווק השבוע: ינון אור, מנהל פרסום ושת"פ, באג


  • שם החברה: באג – רשת למחשבים, גאדג'טים, ציוד היקפי, גיימיניג וסלולר.
  • שנת הקמה: 1982
  • מספר עובדים: 700


ינון אור, החל את דרכו המקצועית בטרגט מרקט בחטיבת נקודות המכירה, שם התמחה בניהול פעילויות קד"מ ומסחור חזותי. מזה כשנתיים מנהל את תחום הפרסום ושיתופי הפעולה בבאג לרבות ניהול קמפיינים בדיגיטל ובפרינט, מסחור חזותי בסניפי הרשת וקד"מ. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול.




  • ספקי שיווק: מייצרים את כל התקשורת השיווקית בתוך הרשת Inhouse (עובד מצויין). בדיגיטל נעזרים בנקסט אין וביח"צ עובדים עם גלעד תדמית.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

כרשת שפועלת במרחב קמעונאי צפוף ביותר עם היצע מגוון ואלטרנטיבות רבות, אנו מחויבים לשמור על קצב של מהלכים שיווקיים לאורך כל השנה בכל אמצעי המדיה. החל מהמפגש עם הקונה ברצפת המכירה ועד מהלכים בגזרות המסורתיות. המובילים הם כמובן ה- Bug Attack שכולם מחכים לו וה- Black Friday – חג הקניות האמריקאי שאומץ לראשונה ע"י באג לפני כ-6 שנים. מהלך שהפך לסיפור הצלחה גדול וגרם לרשתות רבות מתחומים שונים להצטרף גם כן.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?

לא אוכל לוותר על אף אחת מהפעילויות השיווקיות שאנו מנהלים כיום, אולם שתיים עיקריות הן מגזין באג החודשי או כפי שמכונה על ידי רבים "התנ"ך של עולם הטכנולוגיה והגאדג'טים" שבאמצעותו אנחנו משיקים כל חודש את הגאדג'טים הכי חמים והמתקדמים בישראל. השניה, פעילות בדיגיטל שבאה לידי ביטוי בעיקר בעמוד הפייסבוק שלנו- מדובר בקהילה מאוד מעורבת שנהנית ממבצעים מיוחדים, תחרויות ועדכונים לגבי השקות של מוצרים חדשים.




  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים

טרם היציאה לכל פעילות שיווקית, חייבים לנסות להיות מאוד ממוקדים ותואמים את מטרות המהלך וכמובן מדידה תוך כדי ובסיומה, לצורך תגובה מיידית ככל הניתן והיערכות למהלך הבא.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

התחום שאנחנו פועלים בו מאוד שמרני ולפיכך גם הפעילויות השיווקיות.


לכן קשה לי להצביע על פעילות שונה ויוצאת דופן.




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? נדב שרעבי, משנה למנכ"ל טרגט מרקט ממנו למדתי הרבה מעבר לשיווק.


· עבודה ראשונה? תקציבאי קד"מ


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות ואהבה לתחום


· דף הבית שלך באינטרנט: www.google.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: כל בית קפה שנמצא בקרבת מקום הפגישה


· מהו ג'וב חלומותיך? מנהל שיווק בגוף ציבורי שידע לקבל רעיונות מחוץ למסגרת


· חופשה חלומית: ביחד עם אשתי והילדים. העיקר ביחד


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח