· שנת הקמה: 1992
· מספר עובדים: 25
הייתי בין מייסדי החברה ששמה לעצמה כמטרה להביא לישראל את כל מגוון מכשירי הסלולר הקיימים. בחברה לא רצו להביא רק אייפון וסמסונג אלא להביא מגוון ענק של מכשירים מכל החברות, ככדי להציע לכל לקוח מגוון מכשירים בכל רמות המחיר, כדי שכל אחד ימצא את מה שהוא מחפש.
· היקף תקציב שיווק: 2-3 מיליון שקלים שנתי
· ספקי שיווק: עובדים עם משרד יחסי ציבור מעולה שבחברה מעדיפים לא לחשוף את שמו. מעבר לזה עובדים עם ספקים קטנים בתחומי הפרסום והאינטרנט, מתוך אמונה כי יש לתת הזדמנות לקטנים לגדול ולא לתת לגדולים לטפוח.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
המהלך שלנו שהצדיק עד עכשיו את שנת 2015 הוא פתיחת עמדות ממש קטנות של מכירת סלולר עם עובד אחד שיכול להציע מכשירים במחירים ממש זולים ( לא הדגמים המובילים). העלויות המזעריות הובילו לרווחיות טובה ושביעות רצון של הלקוחות.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
אני חייב לציין שהיות והראיון מתפרסם בפורטל השייוק אז אני אענה בהתאמה: אין פעילות שיווק שניתן לוותר עליה. אני מאלו שטוענים שחייבים לעשות הכול, גם פליירים סביב החנויות וגם אינטרנט וגם טלוויזיה, לא ניתן לוותר על שום דבר. לכל דבר יש את הכתובת שלו.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
מי שמתחיל בעולם השיווק, אני מציע בחום גדול ללמוד מכאלו שכבר הצליחו בתחום. בצעירותי עבדתי תחת אחד המנהלים הבכירים של אחת הסלולר הגדולות ובלעדיו לא הייתי מצליח כלל להבין איך העולם הזה עובד, או שזה היה לי יקר מאוד. רוצה ללמוד? תלמד ממישהו שכבר הצליח.
4. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם?
לקח שאני למדתי הוא שלא ניתן לשלול. במשך הרבה זמן שללתי כל דבר שקשור לפרסום מסורתי של פליירים ודברי דואר. בסוף התברר שזה עבד מדהים. מי יכול היה לדעת? J חייבים לנסות.
5. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אני חייב לציין לטובה את ויצו. הם הוציאו קמפיין שנקרא הפרסומות השובינסטיות ביותר וזכו לחשיפה מדהימה פשוט בעקבות זאת. כל פינה ברשת יש את הכתבה הזו, הצלחה מדהימה.
6. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אני חייב לציין לטובה את משפחת ברונפמן שגרים בכלל בחו"ל, נהנים מהצלחה בכל ועדיין ממשיכים להשקיע בישראל, בגלל ציונות נטו. מרשים.
· עבודה ראשונה? מכירת סלולר בדוכן בקניון
· תכונה חשובה למנהל שיווק? פתיחות ומוכנות לנסות הכול
· מקור ידע מקצועי שימושי? סטימצקי מקור חוכמה
· ברשתות החברתיות? לצערי אין לי זמן כל כך להתעמק, אני מכור לווטסאפ ומיילים. הרבה יותר נוח וזמין לי.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: משהו כשר+ שיש בו חנייה
· ג'וב חלומות? אני עושה אותו כרגע
· חופשה חלומית: ניו יורק הגדולה. שבועיים בלי טלפון