אישיווק השבוע: יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק, ג'נרל מילס

· שם החברה: ג'נרל מילס (General Mills)


· מותגים: Nature valley, Pillsbury , Gushers ,Fruit by the foot ,Haagen dazs


· שנת הקמה: 1996


· מספר עובדים: 400



יפעת דה ליאו, בת 42 בזוגיות+ 2, בעלת 18 שנה ניסיון בשיווק ופרסום. מחזיקה בתואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן.



התחילה את דרכה המקצועית ברדיו ומשם עברה למשרדי פרסום. תפקידים מגוונים בשיווק בחוגלה, פיליפ מוריס ומזה שנה מנהלת את השיווק של ג'נרל מילס.



תקציב שיווק: כ- 2 מיליון דולר



ספקי שיווק: פרסום: אברהם / יחצ: הראל מורדי / ניו מדיה: הראל מורדי/ סלולר: מובלין / מחקר: שילוב מילוורד בראון, ניוסנס / מפיץ: ליימן שליסל



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מהלך אסטרטגי הכולל השקת 4 טעמים חדשים במרקם רך. עד היום התרכזה הפעילות של 'נייצ'ר ואלי' בחטיפי הדגנים במרקם קשה שהגיע לנתח שוק של 70%. כדי לצמוח היה עלינו להתחרות בשוק הדגנים הרכים המהווה 75% מסך שוק חטיפי הגרנולה. המטרה היא דריסת רגל על חשבון המתחים שטראוס ונסטלה ולהשיג 10% נתח שוק בשנתיים.



שוק חטיפי הדגנים מאופיין בחדשנות רבה והמטרה שלי היא להביא לצרכנים הצמאים לחידושים את המוצרים הבריאים האיכותיים שיש לנייצר ואלי בעולם.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
מחקר. זיהוי צרכים לא מסופקים אצל צרכנים ופיתוח מוצר שיענה על הצורך. חדשנות זו מילת המפתח בשיווק.

כמו כן, נקודת מכירה חכמה ובולטת. בסוף התהליך השיווקי / פרסומי הצרכן קונה בנקודת המכירה. אם המוצר לא מוצג באופן בולט וסנסורי אז איבדתי אותו. יש לי 3 שניות בהם הוא עומד מול המדף וצריך לבחור את המותג נייצר ואלי או פילסברי או האגנדאז מול המתחרים.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


לאמץ מדיות חדשות. ווטס אפ הינה מדיה חדשנית שבה השתמשנו בפעילות האחרונה, על ידי אסטרטגיה מדויקת של חברת מובלין. יצרנו לנייצ'ר ואלי מספר טלפון והצענו לצרכנים להוסיף אותו כחבר בקבוצות ווטס אפ. 320 קבוצות הוסיפו את נייצר ואלי. ערכנו חידון יומי וחברי הקבוצה המנצחת זכו בנייצר ואלי לשנה. פעילות ווטסאפ הינה חדשנית ומתקדמת ויוצרת קשר ישיר עם הצרכן ביום יום שלו.



4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


קמפיין השמות של קוקה קולה. כאשר אין אפשרות להביא חידוש בטעם, צריך לחפש זירה אחרת. הקמפיין יצר פרסונליזציה ונגע בצרכן באופן אישי. הצרכן היום מעורב ומגיב מהר. שהפנייה מדויקת חכמה ומגניבה, מגייסים את הצרכן. הבאז ברשת היה גדול ומהר מאד הצרכנים התגייסו לקמפיין באופן עצמאי וזה הישג לא מבוטל.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? אריק שוק, מנכל תנובה. היה מנכ"ל חוגלה בתקופה שעבדתי שם. בעל יכולת מנהיגות כריזמה וקסם אישי שגרם לעובדים ללכת שבי אחריו. צנוע, בגובה העיניים ויחד עם זאת מקצוען שיודע לקבל החלטות אמיצות ולהניע צוותי עבודה קדימה.


· עבודה ראשונה? מפיקה ועורכת יומני חדשות ברשת ב של קול ישראל


· תכונה חשובה למנהל שיווק? חזון ויכולת ראייה קדימה, מה יניע את השוק בעתיד מה יהיו הטרנדים הצרכניים, ואיך זה ישפיע ברמה המוצרית המותגית והתחרותית.


· מקור ידע שימושי באינטרנט? גוגל או סירי- יש להם תשובות להכל.


· ברשתות החברתיות? עמוד נייצר ואלי בפייסבוק,המקום שלי ליצור דיאלוג עם צרכנים, להיות קשובה לביקורת ולזהות צרכים.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אסף ארטיזנל רמת השרון, ביתא קפה צהלה.


· ג'וב חלומות? מנהלת שיווק בחברה גדולה. אני כבר שםJ


· חופשה חלומית: עם המשפחה – איי יוון ,עם הבן זוג – סקי



את יפעת תוכלו למצוא בפייסבוק


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח