- שם החברה: סוככי השרון
- שנת הקמה: 1986
- מספר עובדים: 72
- פרופיל אישי: BA אוניברסיטת בר אילן בכלכלה ומנהל. ניסיון של 39 שנים בניהול ארגון והרצת מפעלים לגידול ברווחים, גידול במכירות, והעיקר שיפור השרות ללקוח. במפעלי: בגד עור, שטיחי כרמל, סולרואיד, סוככי השרון.
- היקף תקציב שיווק: 2% מהמכירות
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
שדרוג האתר באינטרנט וחידוש אולם תצוגה מרהיב בתצוגה ובטכנולוגיה שבו.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? לא נוכל לוותר על אתר אינטרנט ואולם תצוגה, שני דברים חשובים ותורמים.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? להקפיד על אתר אינטרנט מעודכן וחדשני
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: כל מי שמפרסם במדיה התקשורתית מגדיל את המודעות לצריכת הסוככים ויתרונם, וזה מיטב עם כל היצרנים האמינים.
- השאלון האישי :
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אברהם שפירא ז"ל, מנכ"ל ובעלים של שטיחי כרמל
· עבודה ראשונה? מפעל סריגה טיב טוב
· תכונה חשובה למנהל שיווק? אמינות, בטחון, מקצועיות
· דף הבית שלך באינטרנט: www.shh.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:SI בצומת אלונית בכניסה לקיבוץ עינת
· מהו הרכב בו אתה נוהג? ג'יפון SSANGYOUNG
· מהו ג'וב חלומותיך? התפקיד אותו אני עושה כיום
· חופשה חלומית: כל מקום חדש שבו ניתן להנות מהנוף ומפגש עם אנשים